למרות הקשיים שהביאה איתה מגפת הקורונה והמכה האנושה שלה לעולם התרבות - היה צריך להתאמץ בשביל להתעלם מהשנה המוזיקלית המדהימה שעברה על דה וויקנד (אייבל טספיי).
למרות זאת, אקדמיית המוזיקה האמריקאית, הצליחה לעשות את המאמץ הנדרש והתעלמה לחלוטין מהזמר הפופולרי כשהכריזה מוקדם יותר השנה על המועמדים לטקס פרסי הגראמי.
בראיון שהעניק לאחרונה לאנשי מגזין הבילבורד, דה וויקנד סיפר על תחושותיו כשגילה שהוא לא מועמד לאף פרס בטקס שאמור להיערך במרץ הקרוב, זאת למרות שכאמור האלבום שלו זכה לאהדה רבה בקרב המעריצים והמבקרים: "אני משתמש באגרוף לפרצוף כאנלוגיה למה שהרגשתי", סיפר הזמר. "זה הפתיע אותי ופשוט פגע בי כמו מכה שהגיעה משום מקום".
"אני לא יודע אם מה שהרגשתי היה עצבות או כעס - אני חושב שזה היה בעיקר בלבול. פשוט רציתי תשובות, כאילו, מה קרה? עשינו הכל בסדר אני חושב. אני לא אדם יהיר ולא שחצן. אנשים אמרו לי שאני הולך להיות מועמד (לפרס), והעולם אמר לי שזו השנה שלי. אני מאוד מבולבל ולא מבין מה קרה פה".
בהמשך הראיון, בניסיון לסכם את תחושותיו, הוסיף דה וויקנד: "באופן אישי - כבר לא אכפת לי יותר. יש לי שלושה פרסי גראמי שכמובן לא שווים שום דבר יותר בעיני. אני בכל מקרה גם גרוע בלתת נאומים - אז תשכחו מטקסי הפרסים".
למרות האכזבה האדירה מההתעלמות ממנו בגראמי, דה וויקנד יכול להתנחם בכך שהוא נבחר לאחרונה להיות המופע המרכזי באירוע הסופרבול השנתי שיתקיים בעוד כחמישה ימים - ורק בשביל לקבל מושג כמה הוא הולך להשקיע בהופעה הזו על מנת להוכיח לכל העולם שאנשי הגראמי טעו, מקורבי הזמר הפופולרי טוענים שהוא הוסיף מכיסו הפרטי עוד כשבעה מיליון דולרים לטובת הפקת מופע המחצית המושקע.
מנהלו של דה וויקנד הוסיף באותו ראיון שזה נעשה "בשביל להפוך את הופעת המחצית לחזון שהיה לו. אנחנו ממש מתרכזים בלהתחבר למעריצים עד הבית ולהפוך את ההופעות שלנו לחוויה קולנועית - וכך אנחנו רוצים לעשות גם עם מופע הענק בסופרבול".
ועכשיו קצת סדר: מארגני הסופרבול לא משלמים לאמנים שמופיעים במופע המחצית המסורתי, אלא משלמים רק על הפקת המופע, שעלותה יכולה להגיע ל-10 מיליון דולרים - כלומר עלות התפאורה וההופעה הצפויה של דה וויקנד מוערכת נכון לעכשיו ב-17 מיליון דולרים.
אז איפה מרוויחים האמנים? מאוד פשוט: בעיקר מההשמעות בשירותי הסטרימינג שמגיעות מיד לאחר האירוע, כשעל פי הדיווחים, ג'ניפר לופז, מי שהופיעה בשנה שעברה יחד עם שאקירה, חוותה צמיחה של יותר מ-300% בהשמעות של שיריה משירותי הסטרימינג השונים.