קייטי פרי שחררה בשישי האחרון את האלבום החדש שלה "Witness" ומצאה בזכות השם שלו דרך לא שגרתית כדי לקדם אותו. בימים הקרובים החיים של קייטי יהפכו להיות בסגנון "האח הגדול", כשהיא נמצאת בבית המתועד על ידי מצלמות. תוכלו לצפות בקייטי מארחת חברים כמו סיה ואנה קנדריק, שרה למעריצים שירים מהאלבום החדש, חושפת סודות אישיים בטיפולים עם הפסיכולוג ומשחקת עם הכלבה שלה נוגט.
בהתחלה שאלנו את עצמו שאלות כמו "מי לעזאזל הקריאייטיב של המטורללת הזאת?" או "למה היא עושה את זה לעצמה?", אחרי שבחודשים האחרונים פליטות פה גזעניות של הזמרת גרמו ללא מעט מעריצים לכעוס עליה. אבל מסתבר שהשידור החי ביוטיוב מעלה את העניין בקייטי ומרבה להוציא כותרות שמעודדות את מכירת האלבום. אחד הרגעים היותר מדאיגים ששודרו עד עכשיו היה כשקייטי פתחה על ניסיונות ההתאבדות שלה. היא סיפרה שבמציאות היא לא מספיק אמיצה כמו הדמות שיצרה כזמרת ומסבירה שגזרה את השיער כדי להראות שונה ממנה. את לוח השידורים הזמרת מפרסמת באינסטגרם שלה.
באחת השיחות הרבות שניהלה פרי בבית היא סיפרה על העבודה עם מקס מרטין, מפיק העל ששיתף איתה פעולה מהלהיט הראשון, ועל העובדה שהוא הפיק לטיילור סוויפט בזמנו את השיר "Bad Blood" שהפיץ את הריב הגדול בין שתי הכוכבות, "אני לא יכולה לדבר בשמו, אבל הוא לא ידע (שהשיר עוסק בזה)".
ואם כבר מדברים על האויבת, טיילור סוויפט החליטה לעשות מהלך מלוכלך, ובמקביל ליציאת האלבום היא החליטה להעלות את כל קטלוג המוזיקה שלה לפלטפורמות הסטרימינג (כמו ספוטיפיי) כדי לפגוע בכמות ההאזנות של קייטי. זה קורה אחרי ששנים סוויפט התעקשה שהיצירה שלה לא תגיע למקומות האלה. התירוץ של טיילור (שאגב באלבום תוכלו למצוא דואט עם ניקי מינאז' שמטנף עליה) הוא שלאחרונה היא זכה במעמד של מכירת 100 מיליון שירים ו-10 מיליון עותקים מהאלבום האחרון שלה "1989". אנחנו עדיין לא חושבים שזה צירוף מקרים.