בזמן שעולם התרבות נמצא כבר שנה בהקפאה בעקבות נגיף הקורונה, יש רק זמר אחד שניצל את הוואקום שנוצר, והצליח למלא אותו בצבעי אדום בוהק. אנחנו מדברים כמובן על דה וויקנד, אחרי שבשנה האחרונה הזמר הקנדי שחרר בזה אחר זה קליפים בעלי קו עלילה משותף שהלך והתפתח והקפיד להגיע להופעות בטקסי פרסים תחת אותה דמות "חבולה" מהקליפים.
הזמר היה בטוח, וגם אנחנו, שהאלבום והקונספט יזכו אותו לפחות במועמדות לפרס גראמי אחד, אך למרבה התדהמה הוא בעיקר זכה להתעלמות מעליבה מצד האקדמיה למוזיקה, ולאחר מכן הוא שיתף שהוא קיבל את זה כ"אגרוף שהגיע משום מקום", והוסיף שהחל מאותו רגע הגראמי לא שווים כלום עבורו (גם אחרי שלוש זכיות העבר שלו).
למרות המכה מחברי האקדמיה, ממש לאחרונה הזמר המצליח זכה לסוג של נחמה, כשהוכרז שהוא יהיה מופע המחצית המסורתי של הסופרבול האמריקאי, ולאחר מכן נחשף שהוא מתכוון להוציא מכיסו הפרטי 7 מיליון דולרים על הפקת ההופעה (בנוסף ל-10 מיליון שאנשי ה-NFL ישקיעו בעצמם) - הכל בשביל להפוך אותו לחוויה קולנועית מושלמת לקהל בבית.
במקביל, אחרי שמעריציו הרבים לא הניחו לו בשנה אחרונה בניסיון להבין את פשר התחבושות שמלוות כל קליפ והמשמעות מאחורי הדמות, הזמר סוף סוף שפך אור על התעלומה בקולו שלו: "המשמעות של כל תחבושות הראש הייתה בשביל לשקף את התרבות האבסורדית של הסלבס ההוליוודיים", שיתף לאחרונה הזמר. "אני מדבר על אותה תרבות במסגרתה אנשים עורכים בעצמם שינויים מסיבות שטחיות על מנת לרצות ולקבל אישור מהחברה".
בהמשך, כשנשאל אם הוא יכול להצביע על הקשר שבין ההופעה הראשונה של הדמות בקליפ Hreatless לבין זו שבקליפ האחרון שהוציא, הוא ענה: "זה הכל התקדמות בזמן שאנחנו צופים בעלילה של הדמות מגיעה לרמות גבוהות של סכנה ואבסורד ככל שהסיפור שלו נמשך".
עוד במהלך הראיון סיפר הזמר הקנדי ממוצא אתיופי שלדעתו להיות מושך הוא לא דבר שחשוב עד כדי כך בעיניו, אבל זו כן יכולה להיות עלילה מושכת סביב הנושא שמעסיק אותו רבות. "למה לא לשחק עם הדמות והאמן ולתת לגבולות האלה להיטשטש?", סיפר הזמר, וכשהוא נשאל במהלך הראיון האם הוא נמצא כעת תחת הדמות, הוא ענה: "לא יודע, אני צריך לשאול אותו".