דווקא כשג'סטין ביבר התחיל להירגע ולעצב לעצמו תדמית של אמן רציני, הנה הוא עלול למצוא את עצמו מסובך שוב. גרפיטי הוא מרכיב מרכזי בקמפיין הקידום של אלבומו החדש "Purpose" : את רשימת השירים של האלבום הוא חשף באמצעות כתובות גרפיטי עם שמות השירים שפורסמו בערים ברחבי העולם, ובקליפ של "Where Are U Now" הוא הופיע כשהוא הולך ומתמלא בגרפיטי לאורך הקליפ.

כנראה כמהלך שיווקי נוסף של חברת הפרסום שלו, מידע על תאריכי השחרור של אלבומו החדש רוססו על מדרכות בערים בכל רחבי ארצות הברית, בין היתר בסן-פרנסיסקו ובניו-יורק. מאז עבר כבר חודש והכתובות עדיין שם - ועיריית סן-פרנסיסקו החליטו להתחיל בניקיון. עורכת הדין של העירייה שלחה מכתב לחברת התקליטים של ביבר, והבטיחה "לרדוף באופן אגרסיבי את אלו שאחראים לטקטיקות השיווק הלא חוקיות האלה עד שיקבלו את עונשם".

עוד במאקו מוזיקה:

לפי הדיווחים, העירייה קיבלה תלונות ממקומיים על הפרסומות האלה, ועורכת הדין ציינה במכתב שלה גם שאזרחי העיר רותחים על ה"ונדליזם השיווקי" שהם צריכים לראות ברחבי העיר. "מדרכות העיר סן פרנסיסקו הם לא קנבס לפרסום תאגידי, והבהרנו את זה. ובכל זאת מפרסמי הגרילה האלה מאמינים שהם מעל החוק ואנחנו ננקוט עמדה חזקה נגדם", כתבה עורכת הדין.


על פי החוק המקומי, כל אחת מכתובות הגראפיטי עשויה לעלות לאחראים עליה בצווי מניעה וקנסות של עד 2,500 דולר. ביבר הוא חובב ידוע של אמנות רחוב, ויש לו כבר יש היסטוריה עם האשמות בונדליזם. הוא הואשם בונדליזם בברזיל בזמן סיבוב הופעות שם ב-2013, במהלכו ריסס את האמנות שלו בשטח ציבורי שם.