מפיק העל מייק דין העניק הצצה בראיון שנתן על איך נראית העבודה עם האמנים הכי גדולים על האלבומים שלהם, ובפרט על העבודה עם קניה ווסט. דין השתתף בפודקאסט של המפיק נייל רוג'רס וסיפר שלאורך השנים למד לשחרר ולא להיות יותר מדי נלהב מתרומתו האישית לאלבום של אמן מסוים. מניסיונו האישי, יש אמנים שיכולים לשנות את דעתם גם בדקה ה-99, כשהאלבום כבר עומד ומוכן. כך קרה למשל באלבום Ye של קניה ווסט, מ-2018.
דין סיפר שכל החומרים לאלבום כבר היו מוכנים ושנותרו שבועות ספורים להוצאתו. דווקא אז, בזמן הכי קריטי, ווסט החליט לזרוק את כל העבודה שנעשתה לפח ולהתחיל מאפס. "עד שזה נגמר, הכל יכול לקרות. במיוחד עם קניה", הודה, "באלבום Ye היו לנו עשרה שירים אני משער. וניסינו לעשות אלבום שיכלול רק שבעה. באתי אליו יום אחד וגיליתי שהוא מחק הכל ואמר לי 'אנחנו מתחילים מחדש'".
"זה מה שקרה ועשינו את זה באיזה שבועיים. יצרנו שבעה שירים שיצאו דווקא די טובים". ווסט ידוע כאחד שיכול לשנות את דעתו שניה לפני שזה נהיה מאוחר מדי. בראיון שהעניק ב-2018 חשף שהוא גנז את האלבום זמן קצר לאחר הראיון עם האמירה הידועה לשמצה "העבדות הייתה בחירה".
"עשיתי אלבום חדש לגמרי", הודה ווסט, "רציתי לייצר משהו שתאם את האנרגיה של אותו זמן. לגמרי עשיתי מחדש את האלבום אחרי TMZ. פשוט ישבנו שם וממש חידדנו את המילים". לדעתו, הגרסה הראשונית של אותו אלבום הייתה פוליטית מדי וכללה הבהרות לגבי אותן אמירות בנוגע לעבדות. "אנחנו יודעים היום שכל דבר יכול לייצר כותרת ובכל דבר שתגיד יכולים להשתמש. היו קטעים באלבום שהיו על זה שהסרתי כי הרגשתי שהם היו יותר מדי רגישים כי הם היו על הנושא הזה. הייתי כזה 'אוקיי, אני אירגע עכשיו".