מוקדם יותר השבוע הזמרת ליזו התלוננה שהזמנה שעשתה דרך חברת המשלוחים "פוסטמייטס" לא הגיעה אליה והאשימה את השליחה בגניבת המוצרים. בפוסט שהעלתה לרשת ובו תייגה את החברה, ליזו כתבה: "הבחורה הזאת, טיפאני ו. גנבה את האוכל שלי. יש לה מזל שאני כבר לא הולכת מכות". לאותו פוסט צירפה תמונה של השליחה.
בעקבות ההאשמה הפומבית, השליחה סיפרה לכלי התקשורת שלא גנבה את המוצרים ושמאז שהזמרת שיתפה את הפוסט התוקפני, היא מסתתרת בביתה וחוששת שמעריציה של ליזו ינסו לפגוע בה. בנוסף, היא הסבירה שהכתובת שניתנה להזמנה הייתה של בית מלון בבוסטון, ומכיוון שלא קיבלה את מספר החדר ולא ענו לה לשיחות הטלפון היא נאלצה לבטל את המשלוח ולהחזיר את המוצרים.
I apologize for putting that girl on blast. I understand I have a large following and that there were so many variables that could’ve put her in danger. Imma really be more responsible with my use of social media and check my petty and my pride at the door.
זמן קצר אחרי שפורסם ההסבר לאותו אירוע, ליזו שיתפה הודעת התנצלות. בין היתר היא כתבה: "אני מצטערת שתקפתי את הבחורה הזאת. אני מבינה שיש לי עוקבים רבים ושחלקם היו עלולים לפגוע בה. אהיה אחראית יותר לשימוש שאני עושה במדיות החברתיות".
מטעם החברה נמסר בתגובה לאותה תקרית: "ברגע שליזו פנתה אלינו התחלנו לחקור את הנושא ופתרנו אותו. אנו מתנצלים בפניה על אי הנוחות". בנוסף, מנהלי החברה טוענים שהשליחה פעלה על פי הנהלים המקובלים ושאינה אשמה כלל במה שקרה.