בין אם התחברתם למופע מחצית הסופרבול של דה וויקנד או לא - אי אפשר להתעלם מכך שהשואו של כוכב העל הקנדי כיכב אתמול בכל מקום ברשתות החברתיות, והבוקר אנשי מגזין בילבורד חושפים את הנתונים שמעידים עד כמה הופעה בסופרבול משמעותית לאמנים - הרבה מעבר ליוקרה ומוניטין.
לפי MRC Data, חברה שמתמחה בנתוני מכירות ומספקת לאנשי בילבורד את נתוני הרכישה שלהם, ביום המשחק (ה-7 בפברואר) כ-36 אלף עותקים נמכרו משלל שיריו ואלבומיו של דה וויקנד (אייבל טספי), ואם משווים את המספרים ליום שבת שקדם למשחק מדובר בצמיחה של 385% - או בקיצור: המון המון כסף.
באופן לא מפתיע, רוב ההאזנות היו של השירים איתם הופיע דה וויקנד במופע, וספציפית כמובן הלהיט הגדול ביותר שלו "Blinding Lights", כשלמעשה, מאז האירוע, כ-29% מכלל המכירות של הזמר, שייכות ללהיט שסגר את המופע הגדול - ואם מתרגמים את זה למספרים מדובר ב-10 אלפים עותקים של השיר שנמכרו תוך 24 שעות.
בשביל לוודא שכל השירים של הזמר יהיו נגישים מספיק לאחר ההופעה ועל מנת למקסם את ההכנסות, ביום חמישי האחרון דה וויקנד שחרר גרסת דלוקס לאלבומו האחרון After Hours, אותו קידם במהלך כל 2020 עם קו העלילה שכלל את החליפה האדומה והפנים החבולות - גרסה שאלפים מסביב לעולם מיהרו לרכוש והוסיפו עוד כמה דולרים לכיסיו המלאים גם ככה של הזמר.
העלייה המטאורית במכירות שיריו של דה וויקנד:
(צילום: Kevin C. Cox, getty images)
הנתונים המדהימים האלה מתכתבים היטב עם התוכניות העתידיות של הזמר, שכמה ימים לפני ההופעה הכריז על טור הופעות שיתקיים ב2022, ואחרי הקפיצה הפסיכית בהאזנות לשיריו בימים האחרונים, אנחנו בעיקר מתבאסים בשבילו שיש לו עוד שנה שלמה לחכות עד שיחזור לבמות.