הדואט של ריהאנה ואמינם, "Monster", שיצא עלה לראש המצעד הבריטי, והוא הלהיט השמיני שלה שמגיע לראש מצעד המכירות בבריטניה. ההצלחה של "Monster" העניקה לריהאנה הישג מיוחד, כאשר שבעה להיטים שלה כבשו את פסגת המצעד בממלכה המאוחדת בשבע שנים עוקבות.
רשימת הלהיטים של ריהאנה, שהגיעו לטופ בבריטניה בשנים קודמות כוללת את "Umbrella" ב-2007, "Take a Bow" ב-2008, "Run This Town" ב-2009, "Only Girl (In the World" ב-2010, "What's My Name?" עם דרייק ו-"We Found Love" עם קלוין האריס ב-2011, ו-"Diamonds" ב-2012.
בכך משווה ריהאנה שיא שאליו הגיעו לפניה רק הביטלס, הלהקה המצליחה בהיסטוריה, ואלביס פרסלי, "מלך הרוקנ'רול" הנצחי. הביטלס הכניסו שיר למקום הראשון בבריטניה בכל אחת מהשנים 1963-1969. אלביס עשה זאת בשנים 1957-1963. במקרה של אמינם מדובר בלהיט הראשון שלו שמגיע למקום הראשון באנגליה, מאז 2006.
הזוי: מחזמר על חיי ישו עם שירים של בריטני ספירס
מחזמר חדש בשם "SPEARS: The Gospel According To Britney", שעומד לעלות בניו יורק, יספר את סיפור חייו של אבי הנצרות, ישו (ישוע בן מרים), תוך שימוש בלהיטים של בריטני ספירס. יחסי הציבור של המחזמר מגדירים אותו: "הסיפור הגדול שסופר אי פעם, דרך המוזיקה הכי גדולה שאי פעם נוצרה". כן, ממש.
את פיסת התאטרון ההזויה הזו יצר פטריק בלוט בן ה-23, שהעלה את הבכורה שלה כבר באוניברסיטת קולומביה, שם כבר הכתירו את ה"חתונה" בין העולמות כ"חזקה, מחברת ומבדרת".
לדבריו של היוצר: "המחזמר מנסה לתאר את הדרך שבה חיים בני 20 פלוס שמתמודדים עם חרדות, בחברה שאומרת הרבה דברים, שלמעשה אין להם שום תוכן. הוא פונה לאנשים שבאים מרקע דתי, כי הוא מספר סיפור חשוב באמצעים של תרבות הפופ, מבלי לפגוע באף אחד".
ליידי גאגא פיטרה את המנהל שלה אחרי שבע שנים יחד
אם לא מדובר בעוד ספין של יחסי ציבור לקראת הוצאת האלבומם החדש "ARTPOP", הרי שליידי גאגא פיטרה את המנהל הוותיק שלה טרוי קרטר, אחרי שבע שנות עבודה משותפות, כך מפרסם ה"הוליווד ריפורטר".
הפרידה בין השניים התרחשה פחות מיממה אחרי שגאגא נמיררה בבכי בביצוע לשיר החדש שלה "Dope" בטקס פרסי יו-טיוב. קרטר גוייס לעבודה ב-2007 על ידי וינסנט הרברט, המפקח על גאגא מטעם חברת התקליטים "Streamline Records", וממשיך לעבוד עם הכוכבת גם היום.
"ליידי גאגא הייתה מאוד ספציפית לגבי החזון שלה, כל המוזיקה היה שם, וכל מה שהיא היתה צריכה זה מישהו שיעזור לתרגם אותה לשאר העולם, וזה היה התפקיד שלי", סיפר קרטר.
המנהל תיאר את היחסים בינו לבין גאגא במציאת האיזון הנכון בין החלטות יצירתיות ועסקיות - היא עושה 95 אחוז מההחלטות היצירתיות, בזמן שהוא מטפל בחמישה אחוזים, בעוד שהוא מקבל 95 אחוזים מההחלטות העסקיות, והיא מקבלת חמישה אחוזים מהן.
האסטרטגיה המשותפת שלהם עבדה היטב - גאגא, קרטק והרברט השיקו אמנית בינלאומית שמכרה עד היום 20 מליון אלבומים.
אמנים אחרים שנשארו בניהולו של קרטר הם ג'ון לג'נד, לינדסי סטירלינג ו"Mindless Behavior". הלייבל שלו "Atom Factory", חתמה לאחרונה על עסקה עם חברת התקליטים "Capitol".