בעז בנאי מוציא את השיר "אין אף אחד בבית", שיר הנושא וסינגל שלישי מאלבומו החדש. בנאי עצמו כתב והלחין, ושותף לעיבוד עם אריאל פוליאקוב וניר מימון, שהפיק מוזיקלית. קדמו ל"אין אף אחד בבית" השירים "ללחוץ על כפתור" ו"יבש", שכבר יצאו מתוך האלבום.
״אני מניח שאם 'מרוב אהבה שותק' הפך להיות המנון חתונות, אין שום סיבה ש'אין אף אחד בבית' לא יהיה המנון מתגרשים", אומר בנאי על השיר. "סך הכל מדובר בפלח שוק אולי אפילו גדול יותר מהמתחתנים. עבורי מדובר בשיר עם משמעות עמוקה ויש לי אהבה גדולה מאוד לשיר הזה, על אף מילותיו הטעונות. הייתי שמח מאוד לכתוב שירים שמחים, אבל אני מעדיף לכתוב שירים כנים, כי בסופו של דבר אמנות באה לבטא רגש, ואצלי, בדרך כלל, ולבטח במקרה הנוכחי, הרגשות טעונים ומורכבים.
"השיר מדבר על קשר מלא תשוקה וריקנות כאחד, ועל שני אנשים אשר מוצאים עצמם נרתמים מרצונם למרדף אחר הדבר אשר מזיק להם יותר מכל. אהבה ותשוקה, רגשות סימילריים, הם לכאורה הדברים שלשמם נהיה מוכנים להקריב את היקר לנו, אבל האם קשר שכזה או רגש עוצמתי שמפעיל אותך, ראוי שתקריב את עצמך למענו? בדיעבד, התשובה היא לא. בפועל, יוצאים הרבה שירים מלאי עוצמה ורגש, שמזכירים לך כמה כוח וכמה כאב יש בזוגיות ההרסנית, אבל בבית? אין אף אחד בבית".
"אין אף אחד בבית"
"תמיד אני נופל לבור אותו אני חופר, ולא זוכר איך מתקדמים מכאן, ואין לי שום מושג אם כישרון או במקרה, יודע רק שאין בזה שום טעם / ובעולם שלך אני לגמרי במקרה, אני לא מבין אם את בכלל יודעת, יודעת קרוא וכתוב, יודעת לעשות לי טוב, יודעת להיות רק מי שאת
פזמון: זה הפחד מוביל אותי אלייך, אני לא באמת נמצא שם, אני מסתתר / אל פחד אסורה מעינייך, ואת כבר לא תבואי לחפש, אין אף אחד בבית, אף אחד בבית
תמיד אני יוצא אידיוט אחר כך מתנצל, ואיש אינו צוחק מהבדיחה, ובמקום בו אין הבדל בין הגיון לעזאזל, אין משמעות ואין שום צער בסליחה / ובעולם שלי את אנקדוטה מביכה, החברים שלי שונאים אותך ממש, ואז אני אומר להם שלא ייקחו ללב, זה לא רק בגללך אני מותש
פזמון: זה הפחד מוביל אותי אלייך, אני לא באמת נמצא שם, אני מסתתר / אל פחד אסורה מעינייך, ואת כבר לא תבואי לחפש, אין אף אחד בבית, אף אחד בבית".