כמה דקות לפני 22:30, האורות בפארק הירקון כבים בפתאומיות והזיקוקים מכריזים על סופה של אחת ההופעות הטובות שידע פארק הירקון המיתולוגי. אחרי נאמבר היסטרי של “יוניקורן", השיר שהביא לישראל את המקום השלישי באירוויזיון נגד כל ההימורים, נועה קירל מורידה גשם על הבמה והקהל צורח, כאילו הוא לא עמד עכשיו שעה וחצי בחום של תל אביב: "יו-ני-קורן. יו-ני-קורן".
הרגע הזה כנראה מסמן את האלמנט העיקרי (אבל לא היחיד) בהופעה של נועה אמש בפארק: השואו. בישראל אוהבים להשתמש במילה הזאת, אבל לא תמיד מבינים מה היא אומרת. עוד לפני אותו ריקוד תחת הגשם, נועה החליפה ארבעה לוקים, כשאת אחד מהם היא חשפה תוך כדי סשן טאץ׳-אפ מאחורי הקלעים שהוקרן על מסכי הענק בפארק. מי שחשב על הרעיון הזה צריך לקבל וואחד בונוס.
קרו כל כך הרבה דברים על הבמה, עד שכבר אפשר לשכוח שהיא ירדה אליה על חצי סהר ענקי בתחילת ההופעה, בביצוע של "דז׳ה וו" עם מקהלת כנסיה. כל שיר במהלך המופע קיבל טיפול משלו. היו כאלה שזכו לעיבוד מחודש, היו כאלה שכללו למעלה מעשרה רקדנים והיו כאלה שהלכו לגרסאות דאנס מרימות.
עכשיו ברור שנועה השתכללה אפילו יותר מאז האירוויזיון. באירופה הכריחו אותה ללמוד לעבוד על בימוי של נאמברים מול מצלמות, ואת החיוך הממזרי שהיא נתנה מיד אחרי השורה "מאמי, אין לי אקסים", גם השחקנים הגדולים יכולים ללמוד ממנה. בעשור האחרון היא אספה לא רק ארסנל מרשים של אקסים, אלא גם להיטים - וכולם קיבלו ביטוי.
למשל "אם אתה גבר" ו"יש בי אהבה" שהיו מרגשים מאוד, והדגישו כמה היא השתפרה כזמרת. היא דייקה, לא זייפה ועלתה לתווים גבוהים במיוחד - כולל בסיום של "פנתרה" המעולה. "פרובוקטיבית" שנכתב כתגובה לדבריו של משה גפני בתחילת הקיץ קיבל שאגות מהקהל, כולל ברגעים הכי קשים להגייה.
נועה גם עשתה כבוד לאיזי שכתב את השיר הראשון שלה, "מדברים", ולעסה את הבמה ב"גושפנקא" המשותף שבו הם סגרו מעגל. אודיה עלתה לביצוע משותף ב"מאמי" (וזכתה אחר כך לבצע את הלהיט של הרגע "אינטלקטוערסית"), והיה גם את "טיקיטאס", שלראשונה בוצע על הבמה על ידי שתי הזמרות שמבצעות אותו: נועה ואלני פוריירה, שהוציאה גרסה משלה לשיר. לא נעים להגיד, אבל נועה קברה ברמות לקפריסאית.
אפשר היה לוותר על "אמבולנס" - גם ככה היא ביצעה בערך דקה ממנו, אבל השירים באנגלית היו הרגע החלש בהופעה והזכירו שנועה עדיין לא התפוצצה מעבר לים כמו שהובטח לנו (וצריך להודות - גם קיווינו בעצמנו).
בקיצור, עם כמה שנועה הייתה כוכבת פופ בישראל עד הקיץ הזה, עכשיו, אחרי האירוויזיון ותצוגת התכלית בפארק, היא הפכה למפלצת. עם ניהול נכון בחו"ל, החלום האמריקאי (ואולי בעצם האירופי?) עדיין בר השגה, אבל אי אפשר שלא לשים לב שהיא משווה את עצמה לכוכבות הפופ הגדולות ביותר (במהלך כל ההופעה הושתלו רפרנסים לשירים של ריהאנה, ביונסה, גוון סטפני ועוד). בשביל זה כאמור, צריך להיטים, עומק קטלוגי וזהות מעוררת השראה, לא רק בישראל. מעניין מתי יהיה לה זמן לנוח, בהתחשב בכך שבשבת היא תעלה שוב על הבמה ובחנוכה הקרוב היא כבר מכורטסת למיליארד הופעות בפסטיגל.