פרסום ראשון: כמעט חצי מיליון עבור דובשנייה. יוצרי השיר "דובשנייה" פותחים את השנה באקזיט גבוה במיוחד, אחרי שזכויות הלהיט, שיצא בתחילת 2022, נמכרו לקבוצת התקשורת "פרטנר" במאות אלפי שקלים, כך נודע הבוקר ל-mako.
לפי גורמים המעורים בפרטים, בעבור זכויות השיר שכתבו שחר סאול, רון ביטון, נורוז, רון נשר ואפי אישטה בחברה שילמו כ-400 אלף שקל באמצעות משרד הפרסום "מקאן". את השיר המחודש כתבו סטטיק ופלד והפיק ג'ורדי שכיכב לצד סטטיק בקמפיין האחרון של החברה.
גם מי שלא צמוד למסך הטלוויזיה כנראה נתקל בקמפיין "פרטנר פייבר" (לקידום פריסת הסיבים של החברה ברחבי הארץ) בכיכובו של הפרזנטור סטטיק לצד אילן פלד. כפי שפורסם לראשונה ב-mako, השניים עושים טייק אוף ללהיט "דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט, נורוז. שחר, אגב, בינתיים מככב בקמפיין של החברה המתחרה.
האקזיט המדובר של היוצרים מצטרף לזכויות של להיטים נוספים שנמכרו לחברות ענק. האחרון שבהם היה "גבעת חלפון אינה עונה" שנמכרו ב-600 אלף שקלים, "אפס מאמץ" שנמכר לכללית, "מה אתה רוצה?" של אלה לי שנמכר בכ-200 אלף שקלים, "לך לישון" של אנה זק שנמכר לבנק מזרחי בכ-250 אלף שקלים ועוד.