ת'רסטון מור, סולן וגיטריסט להקת "סוניק יות'" לשעבר, ומהרוקרים המשפיעים בעולם בעשורים האחרונים, עשוי לנחות בישראל השנה, להופעה אחת, במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי חדש, אליו ייצא, בעקבות אלבומו האחרון "The Best Day" שראה אור בחודש ספטמבר.
אנשיו של מור נמצאים בימים אלה במשא ומתן עם מפיק ישראלי, כאשר תאריך המופע, לכשייסגר, אמור להיחשף בסמוך לחשיפת ה"טור" העולמי החדש של מור. לגבי מיקום המופע בארץ, לא מן הנמנע שהוא יתקיים במועדון הרוק המוביל בישראל, "בארבי" תל אביב. אם יכלול המופע פרק אקוסטי, יש להניח שמור יבצ שירים מהאלבום האקוסטי המוערך שהוציא לפני שלוש שנים, "Demolished Thoughts".
"The Best Day" הוא אלבום הסולו הרביעי של ת'רסטון מור, יליד פלורידה בן ה-56, וכמוזיקאי, זמר וגיטריסט הוא היה מעורב בעשרות פרויקטים, חיבורים ושיתופי פעולה, שבחלקם הוא פעיל עד היום. אבל את ההכרה והפרסום קיבל בעיקר הודות לשלושים השנים (1981-2011) בהן הוביל את להקת "סוניק יות'" עם קים גורדון, המוזיקאית שגם היתה אשתו. "סוניק יות'", שהוקמה בניו יורק ומשם פעלה, נחשבת עד היום כאחת הלהקות החשובות בתולדות הרוק האלטרנטיבי, והשפיעה על עשרות ומאות להקות ואמנים שקמו אחריה. היא חיברה באמנות ניו ווייב, פאנק, רוק, הארד-קור ונויז, ולצד "פיית' נו מור" של מייק פאטון, שהוקמה שנה אחריה בסן פרנסיקו, שבצידה השני של אמריקה, יצרה את משקל הנגד האלטרנטיבי לרוק הכבד שהחל להסתאב.
"סוניק יות'" יצרה יבול מבורך של שישה עשר אלבומי אולפן ועוד עשרות אלבומים חיצוניים, פסי-קול, אוספים ופרויקטים חיצוניים בהם היתה מעורבת. הלהקה נודעה לא מעט בזכות צליל נגינת הגיטרות המיוחד של מור, הגיטריסט לי רנאלדו (מקום 33 ברשימת הגיטריסטים הגדולים בהיסטוריה של "הרולינג סטון") וגורדון. הטקסטים ששרו עסקו בדברים אפלים שנחשבו בזמנו מגניבים כמו צריכת סמים ומוות, אלימות עד כדי רצח, ועד לפוליטיקה והפוליטיקה של תרבות הפופ.
למרות שפעלה מתחילת שנות השמונים והשפיעה על להקות גראנג', שהבולטת ביניהן היא כמובן "נירוונה" של קורט קוביין, הרי שלשיא ההצלחה שלה הגיעה "סוניק יות'" באלבומים "Goo" ו-"Dirty" שיצאו בשנים 90' ו-92', תקופת הפריחה הגדולה של הגראנג', כולל הלהקות עליהן השפיעה "סוניק יות'" עצמה. הלהקה הגיעה לסוף דרכה כאשר מור וגורדון, שהיו נשואים ואף הולידו יחד בת, סיימו את חייהם המשותפים והתגרשו.
אחד הפרויקטים המעניינים בהם היה מעורב ת'רסטון מור אחרי הפרידה מ"סוניק יות'" הוא פסקול הסרט "Backbeat", שסיפר על חיי להקת הביטלס בהמבורג, תקופת הרוקנ'רול הסוערת של התבגרותם. מור ניגן בסופר-גרופ שהוקמה במיוחד לצורך הקלטת פס-הקול, שהורכב מהקאברים שביצעו הביטלס בהמבורג. לצידו ניגנו דייב גרוהל (נירוונה) בתופים, מייק מילס (REM) בבס, דון פלמינג (גאמבול) בגיטרה, כשהסולנים הם גרג דולי (אפגן וויגס) ודייב פירנר (סול אסיילם).
לצד המוזיקה ת'רסטון מור הוא גם הבעלים של לייבלים להוצאת אלבומים, וכן מנהל של האתר "Protest Records" בו פורסמו שירי מחאה נגד המעורבות האמריקנית במזרח התיכון בימיו של הנשיא ג'ורג' בוש הבן. מור פרסם ביקורות מוזיקה במגזין "ארתור", כתב על תקליטי ג'אז במגזין "Grand Royal", וערך את הספר "Mix Tape: The Art of Cassette Culture".