ביחסים בני זוג קוראים לזה "משבר השנה השביעית", כשזוגות רבים מתגרשים דווקא בשנה השביעית לנישואיהם. עכשיו זה קורה גם לתוכנית הטלוויזיה הפופולרית "כוכב נולד" ולמאמצת הבולטת והמזוהה איתה ביותר, ענקית הסלולר "סלקום". לקראת עונה 7 של "כוכב נולד" מודיעות חברת הטלוויזיה "קשת" ו"סלקום" על סיום שיתוף הפעולה ביניהן במסגרת התכנית, אחרי 6 עונות בהן שימשה "סלקום" כאחת מנותנות החסות הראשיות ב"כוכב נולד", שהתפרסמה, בין היתר, בצבעים הסגולים של "סלקום", שאפיינו את התפאורה והתאורה בחלק מהתוכניות. ההחלטה להיפרד נפלה עקב השינויים במבנה לוח השידורים של "קשת", שתמשיך את העונה הבאה של "כוכב נולד" לתוך חודש ספטמבר ובמקביל צמצום בתקציבי הפרסום של "סלקום".
"ההחלטה על סיום ההתקשרות התקבלה במסגרת היערכות החברה לשנת 2009 שבאה לידי ביטוי גם בצמצום בתקציבי הפרסום", אומר עדי כהן, סמנכ"ל שיווק "סלקום". "החיבור של 'סלקום' עם 'כוכב נולד' במשך שש שנות פעילות משותפת מהווה מודל להצלחה ולהישגים ואני מודה לכל העוסקים במלאכה בשנים אלו".
לימור אהרונוביץ, מנהלת שיתופי הפעולה של "קשת" הגיבה: "אחרי 6 עונות של שיתוף פעולה מוצלח, אנו מודים ל'סלקום' על העבודה המשותפת. הלכנו יחד כברת דרך והגענו יחד להישגים גדולים, ששיאם באירועי הגמר של העונות האחרונות".
כזכור, בשתי העונות האחרונות של "כוכב נולד" נערך הגמר הגדול במסגרת אירוע "ווליום כנרת" שארגנה "סלקום", מרתון מוסיקה בן 72 שעות שהתקיים בסיום החופש הגדול.
העונה ה-6 של "כוכב נולד" סיפקה את ממוצע הרייטינג הגבוה ביותר – 27.3%, כש-690 אלף צופים בממוצע הצטרפו כל שבוע לצביקה הדר ולכוכבים הנולדים. 1.5 מיליון איש נחשפו לאירוע הגמר עם ממוצע של 33.9% ממשקי בית וכמיליון צופים. העונה ה-6 סיפקה גם את שיא הרייטינג הנצפה ביותר אי פעם בתולדות "כוכב נולד", ברגע שישראל בראון נולד ככוכב צפו בו 1,191,000 צופים, עם רייטינג של 39.7% במשקי הבית.