אביב גפן מנסה לקדם את עצמו באי הבריטי, ולרגל סיבוב ההופעות החורפי ויציאת סינגל הבכורה שלו "It's Alright’" הוא עורך תחרות נושאת פרסים שמיועדת לבמאים, סטייליסטים ומעצבים גראפיים. זאת, כנראה, במטרה לחסוך בהוצאות ולעורר "באז" תקשורתי. האתר Designweek, הגרסה המקוונת של המגזין הותיק Design Week's, פרסם את המידע אודות התחרות והכתיר את אביב גפן בתור "התשובה הישראלית לרובי וויליאמס".
במידה ואתם במאים, אתם מוזמנים להפיק לאביב קליפ לסינגל הבכורה שלו, הפרס לזוכה 8000 ליש"ט, והתקציב להפקת הקליפ עומד על 10,000 דולר. במידה ואתם סטייליסטים, גפן מחפש סטייליסט שילביש אותו ויעצב את בגדיו לסיבוב ההופעות בבריטניה, הפרס 3,000 לי"שט ועוד 5,000 לעיצוב הבגדים.
המעצב הגרפי שיעצב לאביב את עטיפת הסינגל “It's Alright” יקבל 2,000 ליש"ט, פלוס 3,000 להוצאות עיצוב. התחרות נסגרת ב 31 לדצמבר. על מנת לקבל השראה ניתן לקפוץ לאתר התחרות של אביב גפן, לשמוע את השירים החדשים שלו ולהוריד חבילת הכרות הכוללת תמונות, מילים של שירים ולוגו.
במהלך זה מנסה גפן לחקות, ככל הנראה, את מודל תחרות הקליפים המוצלחת של רדיוהד, שפעלה לפני כשנה דרך רשת האנימציה הישראלית "אניבום". בתחרות של הלהקה הבריטית התבקשו אנימטורים להכין קליפ אנימציה בין דקה לאחד משירי האלבום In Rainbows .
לאתגר ניגשו מאות אנימטורים מ40 מדינות ברחבי העולם ששלחו יותר מ1000 סרטונים. לאור ההיענות הרבה נבחרו, לבסוף, ארבעה זוכים במקום אחד, כשכל אחד מהם מקבל 10,000 דולר להפקת קליפ אנימציה באורך מלא.