"איפה אתה, אתה פה?", המשפט הוויראלי של התקופה חצה מזמן את גבולות האינטרנט והפך את נונו ו"קיוט בוי" שהוציאה כחלק מחגיגות הגאווה בישראל, ללהיט החם של התקופה. הוא מתפוצץ בתחנות הרדיו, בטיקטוק אי אפשר לגלול שני סרטונים בלי להיתקל בו וגם זמרי החפלות כבר מבצעים אותו בהופעות שלהם.

באופן הגיוני, ההצלחה של השיר הפכה את נונו למופע מבוקש מאוד ול-mako מוזיקה נודע כי הופעת פריצה של הזמרת עומדת על 35 אלף שקלים לפני מע"מ. תג מחיר צנוע ביחס לאמנים עם להיטים גדולים, רחוק מאוד מאנה זק או אגם בוחבוט, למשל. לפי גורמים המעורים בפרטים ההופעה כוללת רקדניות, איש הפקה שמנהל את המופע עצמו וסאונדמן. נכון לעכשיו מופע פריצה של נונו כולל 5-4 שירים כשביניהם כמובן, הלהיט איתו פרצה "ליבינג דה דרים".

 
 
Watch on TikTok

כאמור, מחיר צנוע מאוד ביחס לגודל הלהיט הנוכחי והקודם שלה. "קיוט בוי", שהופק על ידי נונו יחד עם המפיק שגיא קריב, ליין הגייז פוראבר ובחסות של פלייטיקה, צבר עד עכשיו מספרים בלתי נתפסים. בטיקטוק יש לשיר כבר למעלה מ-90 מיליון צפיות על כמות שימושים של 34 אלף סרטונים ובספוטיפיי הוא עומד על למעלה מ-800 אלף האזנות.

איזה מזל שנונו הייתה זו שהפיקה עם פוראבר את השיר, אחרי שנסרין ויתרה על ההזדמנות. לא שיש לנו משהו נגדה, אבל בספק אם היינו מקבלים יציאה פופית כזו. קשה להצביע על מה בדיוק מה גרם לשיר של נונו לתפוס בקרב הקהל הישראלי, אולי זה המחווה למדונה ומטיריאל גירל, הדמיון לצ'רלי XCX או המנון המגרשים שקיבל גרסת הייפר-פופ "פה לא פה לא פה פה".