אולי הוא פשוט לא טוב במכירות און-ליין? עומר אדם עיצבן את המעריצים לפני כחודשיים כשמכר מרצ'נדייז של ההופעה שלו בארה"ב במחירים גבוהים - כמעט כמו דה וויקנד או ג'סטין ביבר - ועכשיו הוא לקראת סיבוב שני. אדם מקדם בימים האחרונים את מותג משקפי השמש שבו שותף, קאטלייה, אבל אם תבחרו להזמין את המשקפיים דרך האתר הרשמי שלו, משום מה, תשלמו 70 שקל יותר.
לפי האתר, משקפי השמש נמכרים במחיר אחיד: 85 יורו שהם 308 שקל. באתר של אופטיקנה המחיר של המשקפיים הוא גם אחיד, רק ששם הוא עומד על 299 שקלים. אבל כמה שקלים בודדים הם לא הסיפור, כי גולשים ערניים הפנו את mako מוזיקה לאתר של הזמר כשהם ששמים את הפוקוס על מחיר המשלוח *החובה*: 17 יורו - כ-63 בשקלים. אם תרכשו באופטיקנה, אגב, המשלוח יהיה בחינם.
קאטלייה, מותג המשקפיים של אדם מככב בכותרות בשבועיים האחרונים אחרי שהזמר ניסה לעשות מהלימון לימונדה, והשתמש בתגובות הקשות שקיבל לתמונה המשותפת עם בת הזוג יעל שלביה בקמפיין. בקמפיין הקודם שלו, אגב, הוא עקץ את קרולינה למקה של בר רפאלי ואת סופר פארם אופטיק שנועה קירל מפרסמת.
עומר אדם הכריז לאחרונה על מופע בפארק הירקון, כחודש אחרי שנחשף לראשונה ב-mako מוזיקה, וכנראה שהוא מגיע על מנת לעזור לו לצאת מהסחרור אליו שהקריירה שלו נכנסה אליו. הכל החל עוד בתקופת הקורונה כשהפר את ההנחיות ו"הסתכסך" עם שר הבריאות של ישראל דאז, יולי אדלשטיין; לאחר מכן כש"קאקדילה" יצא וגרם ליוצאי ברית המועצות לתקוף אותו - הוא "הסתכסך" עם שרת התחבורה של ישראל, מרב מיכאלי. בנוסף לתדמית האהובה שנפרמת, אדם ידע גם תקופות מקצועיות טובות מאלה - כזכור, גם האלבום שהוציא עם סטטיק ובן אל נכשל.
מטעם קאטליה מבית אופטיקנה נמסר בתגובה: "האתר הבינלאומי של עומר אדם פונה לקהל ברחבי העולם ופחות לקהל הישראלי. מאחר ומדובר באתר הממוקם באירופה אזי אין מנוס מלחייב בדמי משלוח בהתאם. בנוגע לתמחור, ההבדל מאוד מינורי ולוקח בחשבון עלויות שינוע ומיסוי הרלוונטיים לפעילות זו".
מטעמו של עומר אדם סירבו להגיב.