אכזבה לעובדי חברת ראפיד: אחרי שפרסמנו לראשונה כאן ב-mako במוזיקה על תכנון החברה להביא את סווידיש מאפיה לאירוע פורים, השלישייה השוודית לא תגיע לבסוף לישראל. גורם המאורע בפרטים מספר ל-mako כי הסיבה לביטול קשורה לפרסום על האירוע שמגיע מצד החברה על ההגעה, כולל של המנכ"ל אריק שטילמן, שהעלה בסטורי שלו מספר רמזים להגעת ההרכב - עוד לפני שהדברים היו סגורים הרמטית וכן ענייני תאורה, פירוטכניקה ובמה.
עובדי החברה שכבר קיבלו את ההודעה, לא הסתירו את אכזבתם. "חודשים מבטיחים לנו שהם יגיעו, כולל לעובדים חדשים שהם מגייסים ועכשיו אומרים לנו שלא", מספר אחד מהם ל-mako מוזיקה ואחר מוסיף: "ציפינו להיות עדים להיסטוריה, לראות אותם לפני האיחוד שלהם זה רגע מרגש מאוד, ואנחנו מאוכזבים שזה נפל ולא נזכה לראות אותם על הבמה". יש לציין שבחברה השתמשו בסיסמה שהייתה גם סלוגן הקאמבק של ההרכב: "Expect The Unexpected".
האכזבה בקרב העובדים מגיעה כנראה לא רק משיקולים רגשיים, אלא גם כלכליים. למרות שאסור היה להם, לא מעט מעובדי ראפיד הציעו למכירה את הכרטיסים הנוספים שלהם לאירוע במאות שקלים לקהל שרצה להגיע. "ביקשו 900 שקל לכרטיס", סיפר בליין שרצה להיות נוכח באחד ממופיע הקאמבק של כוכבי המוזיקה האלקטרונית.
למרות האכזבה, עובדי ראפיד צפויים ליהנות ממסיבה שעלותה עדיין מוערכת במיליונים עם דיג'ייז בינלאומיים רבים, ביניהם אלסו, אלוק ועוד. בחברה מחפשים מחליף לסווידיש האוס מאפיה, כשהשם שעולה כאופציה הריאלית ביותר הוא דיוויד גואטה, שביטל את הגעתו לאירוע הקודם של החברה אשתקד ברגע האחרון.
כחלק מקאמבק שלהם, ההרכב הוציא לאחרונה את "Moth To A Flame" יחד עם כוכב הפופ הכי גדול של הרגע, דה וויקנד. נכון לעכשיו השיר עומד כבר על 38 מיליון צפיות ו-237 מיליון בספוטיפיי.