כנראה שגם במקרה המופע של ריהאנה בישראל מחאת הלקוחות מביאה לשינוי במדיניות. אחרי שמעריצי מטאליקה אילצו את המפיק להוזיל מחירים למשך שבועיים, עומדים לקוחות חברת "אורנג'" לגרום לשינוי בהחלטת החברה לאפשר רק ללקוחות בגילאי 16 עד 26 להתנדב ארבע שעות למען הקהילה ולזכות בכרטיס להופעה, שתתקיים באיצטדיון בלומפילד ב-30 במאי בהשקעה של 20 מיליון שקלים.
באורנג' אומרים הערב כי הם "שוקלים בחיוב" הרחבת טווח הגילאים של המתנדבים בפרויקט שלהם למען הקהילה, גם מתחת ל-16 ומעל ל-26. החלטה כזו, לכשתתקבל באופן סופי, תאפשר ללקוחות החברה שמחוץ לטווח הגילאים המדובר, כלומר לבני 14, 15, 27 וכו' להשתתף בפרויקט במשך ארבע שעות, להתנדב באופן אישי במבחר אפשרויות התנדבות, ולזכות בכרטיס.
3500 כבר נרשמו לפרויקט
"אורנג' קשובה לבקשות לקוחותיה ושוקלת בחיוב הרחבת גילאי ההתנדבות, לכשתתקבל החלטה תצא הודעה מסודרת", נמסר מטעם יחסי הציבור של המופע בארץ.
כ-3500 בני 16 עד 26 כבר נרשמו באתר של אורנג' לפעילת ההתנדבותית וצפויים לזכות בכרטיס למופע של ריהאנה. כרגע ממתינים בחברה לעוד כ-6500 מתנדבים שיירשמו ויטלו חלק בפרויקט, לו הוקצו בסך הכל 10 אלפים כרטיסים. ככל הנראה מקווים באורנג' כי הרחבת טווח הגילאים תרחיב את ההיענות.