כמה עלה השימוש ב"ציפור מדבר"? כחלק מהקמפיין החדש של אודיה בקסטרו, אמש (שני) נחשף שהיא חידשה את אחת הקלסיקות האהובות של אתניקס, "ציפור מדבר". ל-mako נודע שיוצרי השיר, זאב נחמה ויועד נבו, קיבלו בין 200 ל-230 אלף שקל עבור זכויות השיר, כך לפי גורמים המעורים בפרטים.
את הגרסה החדשה הפיק ג'ורדי וזו הפעם הראשונה שהוא עובד יחד עם אודיה (אחרי ש"הפשע המושלם" מהאלבום של סטטיק נגנז). גורמים בתעשייה מספרים שנחמה לא ביקש להיות מעורב בתהליך, אבל כן רצה לשמוע את התוצאה הסופית והתסריט לפני עלייה. עוד לא ברור אם הגרסה של אודיה תצא כסינגל לשירותי הסטרימינג, וזה כנראה תלוי בהצלחת הביצוע שלה.
תעשיית המוזיקה נהנית בשנתיים האחרונות מלא מעט "אקזיטים" בזכות תעשיית הפרסום. "אפס מאמץ", "דובשנייה", "לך לישון", "קיוט בוי" ו"מי זאת" - כמעט כל הלהיטים האחרונים בישראל קיבלו גרסה בקמפיין פרסומי כזה או אחר שהכניס ליוצרים סכומים נאים של 200 אלף שקל בממוצע על כל שיר.