פרסום ראשון: החל מהשנה אמנים שיופיעו בתחנות הצבאיות בישראל יקבלו 50% מהתמלוגים כשהביצועים יעלו לשירותי הסטרימינג. עד היום כשאמנים הגיעו להופיע בגלי צה"ל או גלגלצ משרד הביטחון היה הבעלים של המאסטר ואמנים רבים סירבו שהביצועים יעלו לספוטיפיי או אפל מיוזיק מכיוון שכל ההכנסה הייתה הולכת לתחנות.
חברת ההקלטות וההפצה הליקון זכתה במכרז של משרד הביטחון לפיו היא תפיץ את המוזיקה בדיגיטל ואחד מהסעיפי ההסכם היה העברת 50% מתמלוגי המאסטר לאמנים. עד היום ביצועים של אמנים שהגיעו להתארח בתחנות הצבאיות עלו רק ליוטיוב וחלק מהביצועים צברו מספרים יפים מאוד.
אחד הביצועים הכי זכורים בתחנה הוא של טונה ורביד פלוטניק ל"עולם משוגע" מלפני 6 שנים שעומד היום על 3.5 מיליון צפיות, איתי לוי שביצע את "מוכרת לי מפעם" הגיע ל-1.6 מיליון צפיות, יסמין מועלם עם "אפס מאמץ" הגיע ל-1.2 מיליון ועוד.
התחנות הצבאיות בישראל מתמודדות בשנה האחרונה עם ביקורת על עריכת השירים בתחנות. לאחרונה זה היה דניס לויד שיצא נגד גלגלצ בטענה שהשיר האחרון שהוציא נכנס לפלייליסט בתחנות בגרמניה או איטליה, אבל דווקא בישראל בחרו להתעלם.
"אני רוצה לשתף אתכם במשהו שיושב לי על הלב, קמתי היום בבוקר וראיתי שהשיר החדש נכנס בגרמניה, שוייץ, איטליה, סרביה ואפילו טוניסיה", סיפר בזמנו לויד, "ואז הלכתי לבדוק באתר של גלגלצ אם נכנס לפלייליסט, כי זה כבר כמה שבועות ב'וועדה' והשיר לא עבר. מכבד את זה הכל טוב, התרגלתי".
לויד תהה בקול רם עם העוקבים הישראלים שלו: "אולי אתם תוכלו להגיד לי למה אמן ישראלי שמייצג את המדינה בכבוד בכל העולם מקבל במה יותר בחול מאשר בארץ. לא הצלחתי להבין, אולי אתם כן". כאמור, השיר עליו לויד מדבר הוא Today, Tomorrow, שיצא לפני כשבועיים. נכון לעכשיו הוא עומד על 700 אלף האזנות בספוטיפיי ו-190 אלף צפיות ביוטיוב.