זו אמנם תוצאה של מגפת הקורונה, אבל דחיית IM25, מופע חגיגות 25 שנות פעילות של אינפקטד מאשרום הייתה לטובה. האירוע היה אמור להיות במקור בספטמבר, אך התקיים רק ביום חמישי האחרון – יום אחד לפני חג החירות, ואין משהו שמסמל יותר טוב את הערב הבלתי נשכח בפארק הירקון מחירות – חירות מז'אנרים, מקביעות מוזיקלית, מהגבלות קורונה ואולי הכי חשוב – חירות של שבט הטראנס.
החגיגות בפארק הירקון החלו כבר בשעה 17:00, עם הופעה של אסנס פרוג'קט המוכשר. בשעה 18:00 עלו אינפקטד לסט רטרו שנשען על החומרים המוקדמים (והנהדרים) שלהם שלא תמיד זוכים למקום בסטים המרכזיים, ולבטח שימחו את המעריצים הוותיקים. איתן רייטר שסגר את החימום היה החלק החלש ביותר של הערב. מגיעה מילה טובה להפקה, שהרימה במה ופירוטכניקה שלא הייתה מביישת שום אמן בינלאומי.
לקראת המופע המרכזי שהחל ב-20:00, הפארק התמלא (על פי הערכות המפיקים) ב-20 אלף בליינים ובליינות – הישג חסר תקדים להרכב אלקטרוני בישראל ואפילו לאינפקטד מאשרום עצמם. הצמד כבר מילאו את גני התערוכה ואת הלייב פארק – ועכשיו סימנו וי על מתחם ההופעות הגדול בישראל, ששמור רק לשמות ענק. הישראלים שעשו זאת לפניהם? כוורת, עומר אדם – וזהו.
ההישג הזה של אינפקטד הוא לא פחות מנס שכן בניגוד לעומר אדם ולכוורת, לא תמיד היה להם את הגב התקשורתי – אלא בדיוק ההפך. במשך שנים ועד היום, הטראנס - הז'אנר המרכזי בו פועלים הצמד - מודר לחלוטין מהרדיו וכשכבר מדברים עליו בתקשורת – זה בדרך כלל בהקשר שלילי של סמים. את ההכרה הם קיבלו קודם כל מהשטח, ורק אחרי – כשכבר הפכו להרכב הישראלי המצליח בעולם וכשאמנים מהשורה הראשונה בארץ עמדו בתור כדי לעבוד איתם – גם מהממסד.
מלבד למיקום ההופעה וגודלה, עדות נוספת לגדולה של אינפקטד ובעיקר לוורסטיליות המוזיקלית – היא רשימת האמנים המרשימה שהגיעו לחגוג ולתת כבוד לארז אייזן ועמית דובדבני: טונה, אמיר דדון, הדג נחש, ברי סחרוף, דודו טסה, רמי פורטיס החברים של נטאשה, נטע ברזילי, Bliss ונוי אייזן עלו (בסדר הזה) לבמה כדי לבצע את הלהיטים שלהם (בעיבוד אינפקטדי) ושל הרכב הטראנס. כל שיתופי הפעולה בערב נעו על הסקאלה שבין טוב למדהים, אבל מעל כולם זרחו מספר ביצועים.
גולת הכותרת הייתה ביצוע פנומנלי של אינפקטד, דודו טסה וברי סחרוף, מהמוזיקאים הכי גדולים שיש כאן, לרמיקס החדש והנהדר של אינפקטד ל-La Trib Ani Utruch, או כמו שהרוב מכירים אותו – שיר הפתיחה של פאודה. החיבור הטבעי של אינפקטד לרוק, בשילוב העוצמות שטסה וסחרוף מביאים איתם, לקחו את המופע שלב אחד קדימה. סחרוף נשאר על הבמה גם כדי לבצע יחד עם פורטיס את "אין קיץ לילדות" האדיר, וברי סגר רבע שעה אדירה של רוק ישראלי עם "יום הולדת".
החלק היותר טראנסיסטי של המופע, נפתח בסביבות 21:15 עם Becoming Insane הלהיט הכי גדול שלהם. החלק הזה כלל אירוח של Bliss, אחד ממפיקי הטראנס הגדולים שצמחו כאן, שעזר לאינקפטד להרים את הפארק אפילו יותר עם ביצועים משותפים נהדרים לBust A Move ו-Ani Mevushal.
אם אירוחי האמנים היו תצוגת תכלית שכולה חיבוק הממסד לאינפקטד, הרי שהחלק האחרון היה כולו ניצחון של הטראנס. לראות את הז'אנר הזה, שבמשך שנים (ועדיין) נלחם על הלגיטימציה שלו במתחם ההופעות הגדול בישראל היה לא פחות ממחזה סוריאליסטי. העובדה שהקהל היה מורכב מאנשים בגילאים שונים - המון מבוגרים שגדלו על אינפקטד, אבל גם הרבה מאוד צעירים - חילונים ודתיים היא הוכחה לכמה אלמותיים אינפקטד.
כמי שמשתדל לראות את אינפקטד בכל הזדמנות מאז הפעם הראשונה (אי שם ב-2013 בגני התערוכה) אני יכול להגיד בביטחון שזו הייתה ההופעה הכי טובה שלהם, הרבה בגלל האירוחים המוקפדים והתפאורה המרשימה אבל בעיקר כי גם היום, 25 שנה אחרי שהחלו את דרכם, המוזיקה של אינפקטד רלוונטית ובועטת מאי פעם.
בכתבה המקורית נכתב שהוד מושונוב (BEMET) סגר את החימום, אך לאחר מכן התברר כי מדובר באיתן רייטר, והכתבה תוקנה בהתאם.