כ-8000 כרטיסים כבר נמכרו למופע של ג'סטין ביבר בישראל שיתקיים ב-14 באפריל בפארק הירקון בתל אביב, רובם ככולם ללקוחות הבנק נותן החסות למופע, שרק הם יכולים לרכוש כרגע כרטיסים.
במקביל ממשיך הבנק לפתות את מעריצי הזמר לפתוח אצלו תוכנית חיסכון באמצעות מתן "ערכת ג'סטין ביבר" במתנה, הכוללת מרצ'נדייז כמו חולצה עם תאריך המופע, פוסטר חתום ותג של ג'סטין ביבר. מאות צעירים כבר הצטרפו לתוכנית החיסכון הייחודית וקיבלו את "ערכת ביבר" למזכרת ואפשרות לרכוש כרטיסים לפני כולם.
השאלה היא האם זה משתלם? מדובר בתוכנית החיסכון לתקופה של 5 שנים עם תחנות יציאה בתום 3 ו-4 שנים. התוכנית היא בהפקדות חודשיות של מינימום 100 ₪ לחודש, צמודה למדד בתוספת ריבית קבועה. מנגד - כבר עתה די ברור שיישארו כרטיבים לכולם. אז האם כדאי או לא כדאי לפתוח תוכנית חיסכון?
היסטריית הסטאטוס: 29 אלף מצטרפים לפייסבוק
כמו כן השיק הבנק בעמוד הפייסבוק שלו תחרות בה מתבקשים הגולשים לכתוב את "סטטוס ג'סטין ביבר". הסטטוס שיזכה לכמות ה-likeים הרב ביותר ולדירוג הגבוה של צוות השופטים יזכה את הכותב בהשתתפות במפגש מעריצים עם הזמר.
התוצאה לא אחרה לבוא - מעל 29,000 חברים הצטרפו לפייסבוק של הבנק כדי לזכות במפגש מעריצים, כמות חסרת תקדים ביחס למתחרים. התחרות הנוכחית תתקיים עד ה-16 בפברואר ומייד לאחריה יתקיימו פעילויות נוספות לחברי הבנק בפייסבוק.