השיר של קובי מרימי לאירוויזיון נחשף לראשונה בתחילת השבוע ומאז הספיק לעורר ביקורות מעורבות בציבור הישראלי. רבים התלוננו על הבחירה בשיר ועל ההבדל הגדול בינו לבין "TOY" של נטע ברזילי, איתו ישראל זכתה בתחרות בשנה שעברה.
נראה שלמרות הסערה סביבו, "HOME" מצליח למשוך תשומת לב ברחבי העולם. בימים האחרונים הועלו לרשת עשרות סרטונים בהם מעריצי אירוויזיון מאזינים לשיר בפעם הראשונה. רבים הגיבו בהתרגשות לשיר וחלקם אפילו בכו מול המצלמות.
גם אלה שטוענים ש"HOME" אינו מועמד לזכייה מספרים שהשיר טוב מספיק כדי לייצג בכבוד את המדינה המארחת ושקולו הייחודי של קובי והמסר המרגש של השיר יעזרו לשיר לבלוט בתחרות. בין התגובות לאותם סרטונים, אפשר למצוא משפטים כמו "אי אפשר שלא להתרגש מזה", "השיר הזה מצמרר", "זה עושה את העבודה", "קובי המיס לי את הלב, 12 נקודות" ו"ישראל בדרך לניצחון".
השיר הישראלי צבר יותר ממיליון צפיות ביוטיוב בפחות משבוע, הישג שאליו הצליחו להגיע פחות מעשרה מהמועמדים השנה, וביניהם רוסיה, הולנד, קפריסין וספרד. למרות הרעש הרב סביבו, השיר דווקא ירד השבוע בטבלאות ההימורים ונכון לרגע זה מחזיק במקום ה-17.