השיר החדש של אנה זק עורר עניין עוד לפני שיצא. תחילה כשעלה ב"טעות" לספוטיפיי, אחר כך שכפי שפורסם כאן לראשונה, היא קיבלה קנס כשצילמה סרטון לטיקטוק לכבוד יציאת הסינגל בשדרות רוטשילד בתל אביב, ואתמול (ראשון) כשיצא הוא לא ירד מהכותרות מאחר והזמרת חשפה בו את מספר הטלפון האישי שלה - אבל זה ממש לא נגמר שם.
בחברות הסלולר המובילות מהר מאוד זיהו את הפוטנציאל הרב שיש בשיר החדש, במיוחד בעקבות חשיפת המספר שלה, והן פנו לאנשיה במטרה לרכוש את זכויות השימוש ב"מי זאת". ל-mako מוזיקה נודע כי המחיר אשר דרשו זק ואנשיה על השימוש בו עומד על כ-400 אלף שקלים, כך טוענים גורמים המעורים בפרטים. אגב, במידה ואותה חברה תהיה מעוניינת להשתמש לא רק בשיר, אלא בזק עצמה לטובת שירה או צילומים - הם יצטרכו להיפרד מכ-700 אלף שקלים, כך לפי אותם גורמים.
זק אישרה את הדברים ל-mako מוזיקה ואמרה "הבנתי מהסוכנים שלי שהיו מלא מלא פניות מכל מיני חברות סלולר מהרגע שהוא יצא וזה כיף ומרגש אותי ממש, אבל הם יוכלו לקבל מענה רחב יותר מהם (מהסוכנים), אני מתרכזת יותר בלדבר עם הקהל שלי היום, אני מנסה ומשתדלת לענות לכמה שיותר. אז אני בשיחות האלה יותר".
כשנשאלה על השיר עצמו, שכידוע מגיע אחרי הלהיט האמיתי הראשון שלה, "לך לישון", היא אמרה: "אני ממש ממש מתרגשת מהשיר הזה, כמו בכל שיר שיוצא לי. זה כמו בייבי חדש שיוצא לעולם. זה שיר שאני נורא נורא מחוברת אליו ואני מקווה שיאהבו אותו. ואחרי 'לך לישון' היו דיבורים מה נוציא ומה יהיה השיר הבא, ואני חושבת שהכי חשוב ללכת עם הלב, עם מה שמרגישים שהכי מחוברים אליו והכי שלמים איתו. זה בדיוק מה שעשינו".
כזכור, רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם על ה"אקזיט" של סטטיק, נטע ברזילי ויסמין מועלם וכל מי שיצר את "אפס מאמץ", אחרי שהזכויות לשימוש בשיר נמכרו לקמפיין של קופת חולים כללית. היוצרים קיבלו לא פחות מ-500 אלף שקל על השיר שיצא בקיץ האחרון וריסק את המצעדים והמדינה כולה. שיהיה לבריאות.