בוריס ברצ'ה ביסס את עצמו בשנים האחרונות כאחד הדיג'ייז האהובים על הקהל הישראלי. המגה דיג'יי הגרמני, שמופיע בישראל בדרך קבע, זכה לאמון ולאהבת הקהל. בפעם האחרונה שלו בישראל, ניגן בהאנגר 11 באירוע שהראה שהוא בדרך הבטוחה להפוך לפייבוריט של קהל הקלאברים המקומי.
ב-22 ליוני (חמישי), הוא יופיע במתחם האקספו בתל-אביב, כשהפעם הוא יגיע עם תצוגת תכלית של הלייבל שלו - FCKNG SERIOUS. יחד עם ברצ'ה יגיעו אמנים נוספים מהלייבל: דניס בול, מוריץ הופבאוור ו-CONCIOUS. "היינו בישראל כבר המון פעמים, ואני תמיד שמח לחזור", אומר ברצ'ה בשיחה עם mako. "אני אוהב את התרבות, האוכל ואת האנשים שהם כל כך מגניבים".
מבין המסיבות הרבות בהן לקח חלק בישראל, ברצ'ה זוכר במיוחד הפקה באוויר הפתוח ב-2019: "לכל מסיבה יש את הייחודיות שלה, אבל אני זוכר טוב מאוד את האירוע שעשינו בלייב פארק, כי הוא היה במקום פתוח וזה אחלה מיקום. גם לאירועים הסגורים יש את הקטע שלהם. בסוף, האנשים עושים את האירוע, והישראלים אף פעם לא מפסיקים לרקוד, אז אני תמיד נהנה".
במסיבה הקרובה, ברצ'ה מבטיח "וייבים טובים, קודם כל", וגם הרבה חומרים חדשים: "היו לי שלושה חודשים של חופש, אז אנגן המון מוזיקה חדשה. לפעמים זה קשה לקהל להתחבר למוזיקה חדשה, אז אני כמובן אשלב את הטראקים שכולם אוהבים כמו Gravity. בנוסף יש לי אינטרו חדש, ויהיה מגניב לראות איך הקהל יגיב לזה".
ברצ'ה, שמגיע לישראל במשך שנים, מגיע לכאן תמיד תחת הפקת Tel Aviv Calling. ל-mako נודע שקיבל בעבר הצעות כספיות גבוהות יותר ממתחרים, אבל ברצ'ה נשאר נאמן: "אני אוהב את האנשים שם כי הם עם הרגליים על הקרקע, וגם אני כזה. אנחנו יכולים לדבר בגובה העיניים על הכל וכיף לי נורא איתם, אז למה שאשנה את זה?".
כאמור, הפעם ברצ'ה יגיע עם חברת התקליטים שהוא עצמו הקים, יחד עם דניס בול. "אני גאה מאוד שהם מצטרפים אליי למופע הזה. הקמתי את הלייבל ב-2015. היו לי בעיות עם ההחברה בה הייתי חתום, והם לא רצו לתת לי טראקים מסוימים שרציתי. כשיש לך לייבל משלך אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה. אנחנו כמו משפחה קטנה, אוהבים מאוד את החומרים שאנחנו עושים ואני מאוד גאה על זה".
ברצ'ה נחשב לדיג'יי הבולט ביותר בז'אנר היי-טק מינימל, ז'אנר שהוא עצמו פיתח. "כשהתחלתי לעשות מוזיקה הפקתי טראנס, אבל אף פעם לא שחררתי מוזיקה כזו", הוא מסביר. "הפקתי גם מוזיקה מינימלית שהתחילה לשעמם אותי, אז לאט לאט התחלתי לשלב עם זה מלודיות, מיקסים ודברים כאלה ולאט לאט זה התחבר לז'אנר הזה. לא דמיינתי לעצמי שזה יהפוך לדבר כל כך פופולרי, אני מקבל היום המון מוזיקה של אמנים שמנסים ליצור בז'אנר הזה".
אחד מסימני ההיכר של הדיג'יי הגרמני הפופולרי הוא המסכה איתה הוא מנגן, אבל מה הסיפור מאחוריה? "ההופעה הראשונה שלי אי פעם הייתה בברזיל, שזה מאוד מוזר, כי רוב האמנים מתחילים במדינה שלהם", ברצ'ה מספר. "אמרתי לעצמי שאני חייב לעשות משהו שיזכרו, חשבתי על הקרנבל בברזיל והדרך שבה כולם לבושים שם. המסכה הראשונה שלי הייתה ממש מחורבנת, אבל שנים אחרי ראיתי את מסיכת הג'וקר הזו, שבשבילי היא מושלמת. אם אתה משחק קלפים עם חברים שלך, הג'וקר הוא הקלף שבדרך כלל מסיים את המשחק וזה מגניב ממש".
ברצ'ה זוכה לפופולריות בקרב קהל ה-EDM, אבל גם בקרב חובבי הטכנו, הנוטים יותר לטהרנות. "אני חושב שההפרדה הזו מטשטשת קצת עם הזמן. היום, יותר דיג'ייז שמזוהים עם EDM מתחילים לשלב גם טכנו במוזיקה שלהם. אני חושב שהדבר החיובי במוזיקה שלי הוא שזה לא רק טכנו. יש הרבה מלודיות, ווקאלס וכו' – ולכן המוזיקה שלי היא בין המוזיקה המחתרתית של הטכנו למוזיקה המסחרית של ה-EDM".
עם זאת, בבחירה בין פסטיבלי ענק לבין רחבות קטנות, הבחירה של ברצ'ה ברורה: "אני הכי אוהב מסיבות קטנות שאפשר ליצור אינטראקציה עם הקהל. טומורולנד, למשל, הוא פסטיבל מדהים ואני אוהב לנגן שם, אבל אתה מאוד רחוק מהקהל ולא יכול להרגיש אותו ולהתחבר למעריצים שלך".