הסינגל הראשון שהוציא טל שגב מאלבומו המתקרב יצא בצל המלחמה והתייחס לגלעד שליט. בסינגל החדש של שגב, "אמריקה בתוך תל-אביב", מככבת זמרת ששרה באנגלית, שאת שמה הוא מסרב לחשוף, מה שהופך את שאלת זהותה לחצי מעניינת. "אני לא יכול לחשוף מי היא", הוא אומר במיסתוריות. "היא לא ישראלית, היא סוג של מפורסמת, אבל לא ברמה של מדונה. אמריקה בתוך תל אביב זה הקונספט.
"השיר הזה מדבר על שני דברים. הראשון הוא שאתה מסתובב בעיר הגדולה ותל אביב נראית לך כמו אמריקה, עם מלא בנינים גבוהים. פעם כלבו שלום היה אטרקציה והיינו עולים לגג של הבניין הכי גבוה. הייתי רואה אותו מהבית שלי בחולון ונדהם כי היו אומרים שככה זה אמריקה. היום מרימים פה בניינים שחבל על הזמן. יש בי כאילו געגוע לתל אביב של פעם, של ימי דיזינגוף. אני שואל למה ללכת בגדול על מקום אחר ולהביא אותו לפה. מתגעגע לתמימות".
טל שגב : להביא לשרית חדד עוד הברקה עולמית
-מזכיר קצת את "קונפורמיסט" של מוניקה סקס.
"בטח, נכון. יהלי (סובול) הרבה יותר תל-אביבי ממני. אני חולוני רוב הזמן. לפעמים אתה חושב ששם הכל קורה, יותר מהר ויותר טוב, שמם הכל זוהר עם מפורסמים. אני חושב שגם לפרברים ולפריפריה מגיע שהדברים יקרו בהם. החיים כאן מתנהלים בקצב קצת שונה, המנטליות שונה. בתל-אביב טוב להתארח ולחזור לחממה שלך. גם תל אביבים אותנטיים כמו אבא שלי שונים מהתל אביביות שהתעצבה לה היום. אני שר 'מתי תחזרי להיות שלי', הכוונה היא גם אולי לתל-אביב".
-הלכת כאן על צליל רוק גיטרות מובהק.
"הרוק בגיטרות עוד יכול ללכת ולהתגבר בתוך הדיסק. ספגתי בכמה שנים האחרונות מדברים שניגנתי עם ברי סחרוף ומאור כהן ומוניקה סקס בתקליטים וירמי קפלן ואיגי וקסמן. התקליט מאוד מגוון ולא מתחשב בשום דבר. לא לפי מה שצריך, אלא מה שאני צריך. ואני צריך להינות ולעשות מה שהשיר מרגיש ודורש ממני".
-אתה עובד עם יעקב למאי על האלבום הבא של שרית חדד. ההצלחה של "פרחה במרצדס" עכשיו בסין תשנה משהו בגישה שלכם?
"הקטע עם השיר של שרית בסין גרם לי לחשוב איזה תותחית היא באמת. כי דווקא על זה נדלקו. הקול שלה עושה את זה. ברור שהמילים והלחן חשובים, אבל שרית יכולה לפגוע בכל שפה ובכל מדינה. ישר ששמעתי על זה אמרתי איך אני מנסה להביא הברקה, להיט עולמי. אני אנסה ובעזרת השם זה יקרה".