סטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית בבית הספר "בצלאל" יצרו קליפ ללהיט "סינדרלה" של בריטני ספירס. מדובר בקליפ משעשע, עשוי ברמה גבוהה, שצבר עד כה כמעט אלפיים צפיות ברשת ללא פרסום כלל, עם ליפ-סינק חביב של השחקנית סיון הברי, שמגלמת את סינדרלה והיא גם אחת מיוצרות הקליפ לצד הבמאי אריאל וולק. בקליפ משתתף גם גיא סולומון (ליידי ג'י) שחקן, די ג'יי ודראג מפורסם מירושלים, בתפקיד אחת האחיות החורגות והמרושעות של סינדרלה.
הקליפ נעשה במסגרת קורס לימודי וידיאו, וטרם צבר תאוצה, אבל הפוטנציאל שלו בקרב מעריצי בריטני ספירס גבוה והוא יכול להיחשב בקלות ל"קליפ מעריצים".
"התופעה של קליפים שנעשים על ידי מעריצים תופסת תאוצה משנה לשנה", אומר הבמאי אריאל וולק. "הקליפים האלה נשענים בדרך כלל על כוכבות הפופ הגדולות ביותר ובלא מעט מקרים הם נעשים לשירים שלא שוחררו כסינגלים רשמיים או כאלה שלא יצאו להם קליפים רשמיים (או שהם נעשו לפני שזה קרה), וככאלה הם ממלאים איזשהו ואקום שנוצר בקרב קהל המעריצים של הכוכבים. עד כמה שידוע לנו לא נעשה כאן קליפ פופ-טראש ברמת השקעה וחשיבה כמו שלנו, ועוד במסגרת בצלאל".
-מה המטרה?
"מעבר לעניין של הגשת הקליפ כעבודה במסגרת הקורס קליפ כזה עשוי לקבל חשיפה ופידבק מקהל מקומי ובינלאומי. אנחנו באמת חיים בעידן עם כל כך הרבה אפשרויות והזדמנויות לחשיפה ולעשייה, ולפעמים אתה רק צריך משהו שיעורר בך השראה וידחוף אותך קדימה. ראינו למשל קליפ שעשו ל"Bloody marry" של ליידי גאגא שזכה כבר ללמעלה מ-7 מיליון צפיות, "end of time" של ביונסה עם למעלה מ-5 מיליון צפיות ו-" dance in the dark", גם הוא של גאגא, עם יותר מ-2.7 מיליון צפיות, ושנעשה על ידי חבורה של מפיקים, צלמים ומעצבים מהולנד בתור איזשהו חלום לעשות קליפ וכדי לתמוך בליידי גאגא.
"זה הגביר לאצלנו את המוטיבציה לקפוץ למים הלא מוכרים ולפתח מנגנונים של אומץ שמאוד נחוצים בעסק הזה. כיוון שפרויקט כזה כולל בתוכו המון אתגרים מכל מיני סוגים, ולולא הקליפים שנחשפנו אליהם לא בטוח שהיינו מעזים. אולי זה יעודד יוצרים צעירים שיהיו העתיד של תעשיית הקליפים בארץ שיכולה לעשות אחלה דברים גם ללא תקציבי ענק ובאמצעים יחסית ביתיים, למרות שצילמנו במצלמה מקצועית".