דויד ברוזה, מבכירי אמני ישראל, חוגג חצי יובל לאלבומו המצליח ביותר "האישה שאיתי", שיצא ב-1984 ונמכר עד כה בלמעלה מ-200 אלף עותקים.
לרגל 25 שנה לאלבום המיתולוגי הוא יוצא כעת מחדש בחברת "אן.אמ.סי-יונייטד", במהדורה משולשת, שתכלול קטעים ושירים שלא נכללו באלבום המקורי.
במקביל יוצאים מחדש הקליפים של ברוזה ל"האישה שאיתי" ו"בנהר של סביליה", שצולמו בשנות ה-80' על ידי הערוץ הראשון של הטלוויזיה.
בנוסף יקיים דויד ברוזה הופעה חגיגית בהיכל התרבות בתל-אביב ב-5 באוגוסט הקרוב. במופע יבצע משירי האלבום שסלל לו את הדרך אל לב הקונצנזוס הישראלי וקיבע את מעמדו כאחד האמנים הבולטים בישראל לשנים ארוכות.
האלבום "האישה שאיתי" הורכב רובו משירים ספרדיים אותם תרגם ברוזה לעברית יחד עם יהונתן גפן. הוא כלל להיטי ענק כמו "סיגליות", "בנהר של סביליה", "בלבך" וכמובן שיר הנושא "האישה שאיתי", לצדם את השירים המתורגמים "טיו אלברטו", "אהבה עד השמיים", "נולדת בשבילי" ו"כמו שאת" והשיר המקורי "הרומבה", שכתבו יחד ברוזה וגפן.
את האלבום, שהוקלט תוך חודש אחד בלבד, הפיק מוזיקלית לואי להב, כשעל ההפקה בפועל אשתו של ברוזה דאז, רותי ברוזה, ממנה נפרד לפני כמה שנים. הצלחת האלבום היתה מהירה ומדהימה במונחים ישראלים של אותה תקופה. תוך מספר חודשים הוא נמכר ב-40 אלף עותקים והמשיך להימכר עד ל-160 אלף בתחילת שנות ה-90'.
בעקבות "האישה שאיתי" יצא דויד ברוזה לסיבוב הופעות שכלל 120 הופעות תוך חצי שנה. ההצלחה הפכה אותו לסופרסטאר במושגים ישראלים ודחפה אותו לחפש את המדשך הקריירה בחו"ל.
הצלחתו הגדולה של האלבום סימנה את הדרך לאמנים נוספים כמו יהודה פוליקר ומיקי גבריאלוב לחפש את שורשיהם במוזיקה עממית מארצות המוצא של משפחותיהם.