העולם כנראה באמת על רנדום: קייטי פרי משתפת פעולה עם תן ביס, שנרכשה ב-2018 לחברה הולנדית בסכום עתק של למעלה מ-150 מיליון דולר. זה לא סוד שזמרים ושירים הפכו להיות הסחורה הכי לוהטת בעולם הפרסום היום. רק לפני כמה שעות חשפנו שקופת חולים כללית שילמה כחצי מיליון שקל על "אפס מאמץ".
הנה גם פרי, שזו לא הפעם הראשונה שהיא שרה בפרסומות, עושה את זה לתאגיד משלוחי האוכל בקמפיין עולמי. "העבודה עם Just Eat (התרגום החו"לי של תן ביס) הייתה כיפית מאוד וחוויה שהרגישה טבעי", סיפרה פרי לתקשורת מעבר לים, "במקרה הרבה בשירים שלי יש אלמנטים של אוכל, מתותים, דרך נענע ועכשיו פטריות. להזמין טייק אוואי זה סתם עוד יום שבת בערב בשבילי, אז זה היה כל כך כיף לתעל את זה לווידאו שמשלב את הדברים שמביאים לי אושר לחיים".
סוזן אובראיין, סגנית הנשיא של "תןביס" העולמית, אמרה: אין ספק שכולם אהבו את סנופ, אבל זה הזמן לתת את הבמה לאייקון גלובלי חדש. קייטי פרי מביאה סטאר-פאוור שאין דומה לו, והאופי הכיפי שלה מתאים לנו בול".