המופע הנהדר של ברברה סטרייסנד בחמישי בערב באיצטדיון בלומפילד כבר הוכתר כאחת ההופעות היפות והמרגשות שנראו בארץ, כאשר 16 אלף מעריצים שחלקם חיכו לסטרייסנד עשרות שנים קיבלו אותה בגרסת היהודיה-אוהבת-ישראל ולא רק כדיווה הזוהרת שהיא. סטרייסנד מופיעה גם הערב (מוצ"ש) ולמי שיגיע לבלומפילד צפוי חווייה מיוחדת, אולם כרגיל במקומותינו לא הכל ורוד.
תגובות הקהל להופעה הן ברובן נלהבות ונרגשות, אולם יש מעריצים של סטרייסנד שיצאו מההופעה הזו לא מרוצים, חלקם אף מאוכזבים ומלאי טענות. לא מדובר על מאסות גדולות, אלא על בודדים שמתלוננים על תופעות שפגמו בהנאה שלהם מהמופע. אותו קהל עושה שימוש בטוקבקים ובפייסבוק, כדי להביע את מחאתו בפני הפקת המופע - שנציגה המוכר והבולט ביותר הוא המפיק הותיק והמנוסה שוקי וייס, ובפני חברת שיווק הכרטיסים "איוונטים" שמכרה את הכרטיסים למופע.
טענה ראשונה: כרטיסים כפולים
טענה ראשונה היא בדבר חשד לכרטיסים כפולים שנמכרו למופע. תחת הכותרת "ראו הוזהרתם!" כותבת אחת הצופות: "המופע של ברברה אכן מהמם, אבל כשהגענו, המושבים שעלו לנו 750 ש"ח היו כבר תפוסים על ידי אנשים שגם הם רכשו בדיוק את אותו הכרטיס!!! נאלצנו להמתין ולהמתין לסדרן אחראי כארבעים דקות, ההופעה כבר החלה ואנחנו מיותמים ממושבים, למרות שהם נקנו בצורה מסודרת ומאורגנת ועלו הון עתק. נאלצנו לשנות מספר פעמים מקומות לאורך ההופעה, כולל לשבת על מדרגות הבטון, כולל להפרד מבני הזוג שחיפשו מקום לשבת אי שם, כשאנחנו כועסים ועצובים ובעיקר לא נהנים מכל הערב שהפך להיות פשוט אסון. ראו הוזהרתם".
מהפקת המופע נמסר בתגובה: "אין מקרים של כרטיסים כפולים שכן המערכת הממוחשבת לא מאפשרת זאת, אך היו מקרים של לקוחות שהתבלבלו בין תאריכי ההופעות והגיעו למופע הלא נכון וטופלו למרות זאת במידת האפשר (ובכל מקרה לא על חשבון לקוחות אחרים כמובן). גם אנשים שנפגעו מכרטיסים מזויפים למרות התראות חוזרות של ההפקה והפנייה לרכישה במקומות המורשים טופלו באופן רגיש ואישי".
כמו כן נעשה ניסיון להתארגנות בנושא, כאשר נכתב: "לכל מי שהגיע להופעה עם כרטיס יקר שרכש וגילה כי שני כרטיסים זהים נמכרו לאותו מושב - אנא הצטרפו לקבוצת 'נפגעי איוונטים - כרטיסים לאירועים' בפייסבוק, כדי שנוכל לדרוש אחראיות ושירות בסיסיים ופיצוי על הבזיון ועוגמת הנפש". קבוצה כזו עד כמה שידוע טרם נפתחה, וייתכן שמדובר באדם שמנסה לפגוע במפיק שוקי וייס ולהשחיר את שמו.
טענה שנייה: כרטיסים יקרים במקומות לא טובים
מחירי הכרטיסים למופע של ברברה סטרייסנד היו יקרים מאוד - כנראה הכי יקרים שנמכרו למופע בישראל אי פעם. על מנת לצפות במופע ממרחק סביר ולשבת בכיסא על הדשא היה צריך להוציא מהכיס סכום שנע בין 1500 ל-3400 ש"ח לכרטיס.
הצופה עופרה יעקובי פנתה לחברת "איוונטים" ששיווקה את הכרטיסים למופע בפייסבוק שלהם: "ברצוני להתריע בפני רוכשי הכרטיסים של הVIP ששלמו 3400 שח לכרטיס, שיבדקו את המקומות שניתנו להם. בתור חברה ב'אוונטים' וציפיה שינתנו כרטיסים טובים עבור 3400 שח, היינו המומים כאשר הזמתי ושילמתי עבור 4 כרטיסים 13,600 שח למשפחתי, והמקומות שניתנו לנו בשורה 2 בצד, כאשר לא ראינו כלום מהבמה!!!! אחרים שהתלוננו לידינו -הועברו מקומות, אבל לא היו 4 מקומות להעביר אותנו. אני מבקשת בדיקה והתייחסות לנושא, כי זו חוצפה לקחת 13600 שח עבור מקומות שלא שווים יותר מהמקומות בדרגה הנמוכה. לעומת זו הכרתי כמה אנשים שמקורבים לשוקי וייס שקיבלו במתנה את הכרטיסים וישבו במקומות מצוינים כמובן. איפה ההגיון ןהצדק? כך מתייחסים ללקוחות? באף הופעה בארץ והעולם לא קרה לנו אכזבה כזו, ואנחנו נוסעים להופעות בעולם!".
חשוב לציין שנציג "איוונטים" חזר אל הגב' יעקובי דרך הפייסבוק וביקש את מס' הטלפון שלה כדי שיוכלו לטפל בטענה שלה.
הצופה רוני סביון כותבת ל"איוונטים": "הייתה הופעה מצוינת, חבל שמפת האירוע לא משקפת את המציאות ושאת גוש m הזזתם אחורנית בלי להודיע למי שקנה כרטיסים. גם המענה של הצוות שלכם במקום היה מעליב ביותר ובלתי הולם לאירוע כזה, חבל מאוד!".
הצופה דפנה ברק: "מצטרפת לתגובה של רוני. גם אנחנו מנפגעי גוש m והמקום שישבנו בו בהחלט לא הצדיק את המחיר והעובדה שלא ראינו פשוט היתה מתסכלת.מצפה להתיחסותכם!!".
ברק הוסיפה: "ההופעה היתה נהדרת היה שווה לחכות לה.מה שכן במחיר הכרטיס ששילמנו(מעל 1000 ש"ח לאחד) ציפינו גם לראות את הזמרת ולא על מסך-מסך יש לנו בבית,ובמקום שישבנו ראו מאד מרחוק וזה בהחלט לא הצדיק את המחיר.כמו כן ההפניות לחניה היו מעולות .חבל שביציאה לא היה מישהו שיעשה סדר לקח לנו יותר משעתיים להגיע הביתה.אולי תלמדו משהו להופעה השניה -תודה".
טענה נוספת נוגעת למיקום של מושבים באיצטדיון במקומות זולים סמוך לשירותים ששימשו את אלה שקנו כרטיסים למושבים יקרים: "ישבנו קרוב למתקן שירותים שהתורים בו עלו על התורים ללחם בברה"מ של פעם. אחרי שעה של שימוש במתקן הסירחון פשה באזור ואנחנו שישבנו קרוב מאוד סבלנו מן האדים המורעלים. כאשר אני ביקשתי לגשת לאותם שרותים שהמרחק ביני לבינם הוא כמטר אחד, נאסר עלי הדבר. יש לך שירותים אחרים שם מאחור אמרו לי. הסירחון כן השימוש לא ולא".
מהפקת המופע נמסר בתגובה: "כשמדובר בהפקה בסדר גודל שכזה אפשר לומר שמספר תלונות בודדות אל מול 16,000 ישראלים מרוצים זה הישג מרשים. אנו לא מתיימרים להיות חפים מטעויות אנוש בהפקה מורכבת שכזו. בעידן בו כל אדם יכול להתלונן באופן בלתי אמצעי ע״י המדיה החברתית אנו מודעים היטב לפניות אלו ומפיקים לקחים לפרויקטים הבאים מביקורת בונה של הקהל. במקום בו נמצאים 16,000 איש, תמיד יהיו תלונות, וחלקן אף מוצדקות - ואלה יתקבלו בברכה ויטופלו בהקדם כנהוג בהפקתנו".