אחרי שמעריצי מטאליקה מחו על מחירי הכרטיסים להופעה באיצטדיון רמת גן ואילצו את המפיק מרסל אברהם להוריד מחירים, האם גם במקרה של המופע של ריהאנה צפוייה מחאת מעריצים דומה, אך הפעם על רקע שונה?
במהלך שיווקי חסר תקדים בישראל, בעלות כוללת של 20 מיליון שקלים חדשים, השיקה היום חברת אורנג' פרויקט המיועד ללקוחותיה בגילאי 16 עד 26 בלבד, במסגרתו מוזמנים 10 אלפים מעריצים של הזמרת ריהאנה להתנדב ארבע שעות למען הקהילה כדי לזכות בכרטיס להופעה שתתקיים ב-30 במאי באיצטדיון בלומפילד ביפו. ההרשמה להתנדבות נפתחת היום באתר מיוחד של חברת אורנג', ושוב: עבור כעשרת אלפים לקוחות החברה בגילאי 16 עד 26 בלבד.
מה עושה מי שגילו נמוך מ-16 או גבוה מ-26?
ומה יעשה מי שהוא לקוח של אורנג' אבל גילו 27? או 15? ומה יעשה מי שכלל אינו לקוח של אורנג'? ממשרד יחסי הציבור של רונית ארבל, המיחצנת את המופע אישרו כי להופעה של ריהאנה לא יימכרו כרטיסים "רגילים" וכי הפרויקט ההתנדבותי וההופעה של ריהאנה מיועדים רק עבור אותם 10 אלפים המתנדבים מטעם אורנג', בטווח גילאים מסויים בלבד, שרק הם יכולים לזכות בהזמנות עבור התנדבותם.
דוברת חברת "פרטנר-אורנג'" מסרה בתגובה: "מדובר בפרויקט קונספט המיועד לקהל הלקוחות הצעירים, בגילאי 16 עד 26".
ריהאנה במסר אישי למעריצים: התנדבו, גם אני מתנדבת
את ההזמנה להופעה יקבל מי שהתנדב למען הקהילה, בחסות פרויקט "orange rockcorps" של חברת אורנג', וארגון rockcorps הבינלאומי ועמות "רוח טובה" מקבוצת "אריסון" של שרי אריסון. המטרה היא "לעורר השראה בקרב אלפי צעירים ובני נוער לצאת משגרת יומם ולהתנדב למען הקהילה שלהם". ריהאנה עצמה שולחת היום מסר מיוחד למעריציה בארץ בו היא אומרת: "גם אני מתנדבת, תתנדבו גם אתם ובואו להופעה".
באורנג' טוענים כי מחקר שנערך בקרב מדגם מייצג של 500 בני נוער וצעירים בגילאי 16-26 העלה כי כ-75% מבני הנוער בישראל, מעוניינים להתנדב, ציינו כי הם ממתינים להזדמנות זמינה ונגישה עבורם והביעו עניין בהתנדבות באזור מגוריהם.
הפרויקטים ההתנדבותיים בהם צפויים לקחת חלק כ-10 אלפים מתנדבים שהם למעשה מעריצים של ריהאנה, נחלקים לכ- 200 פרויקטים בתחומי איכות סביבה – סימון שבילים, ניקיון נחלים וחופים, גיזום יערות קק"ל, פעילות עם קק"ל, גינות אקולוגיות, סידור אריזה ומיון – אריזת וחלוקת מזון למשפחות מעוטות יכולת, מיון בגדים מיד שנייה וסידור מחסנים, צביעה וחידוש – צביעה וחידוש של מבנים קהילתיים ברחבי הארץ וגינון – בניית ערוגות, שתילת צמחים וגיזום במוסדות שונים. הפרויקטים מתפרסים על פני 10 שבועות ויחלו ב- 18 במרץ ועד ה- 30 במאי בכ-70 אתרים ברחבי הארץ.
איך מתנדבים וזוכים בהזמנה?
לקוחות orange בגילאי 16-26 יוכלו להירשם לאחת מהפעילויות ההתנדבותיות המוצעות, בנות 4 שעות כל אחת. ההרשמה מתבצעת באתר, לפעילות ביום ובשעה הנקובים. הלקוח בוחר את הפעילות המתאימה לו ומקבל אישור הרשמה עם הפרטים המלאים על הפעילות. מייל תזכורת נשלח יום לפני הפעילות.
לרווחת המתנדבים, מצוינות דרכי ההגעה לכל אתר ואתר בצירוף מפה. ההגעה הינה עצמאית. לאתרי התנדבות שאינם נגישים תאורגן הסעה. בכל אתרי ההתנדבות יקדמו נציגיorange ונציגי עמותת "רוח הטובה" את פניהם של הצעירים עם כובע, חולצה, כפפות עבודה, שתייה וכריך. בסיום הפעילות יקבלו המתנדבים הזמנה להופעה של ריהאנה.