זכויות השימוש בשירי צביקה פיק ז"ל ומירית שם אור לטובת החזרת המחזמר המצליח "מרי לו" לבמות נמכרו כפי שפורסם לראשונה ב-mako, וכעת נודע לנו ב-mako מוזיקה לראשונה, שזכויות "מרי לו" נמכרו לרשת שופרסל.
ל-mako מוזיקה נודע כי רשת שופרסל רכשה מקבוצת ארומה מיוזיק, מנהלת זכויות היוצרים של צביקה פיק ז"ל את זכויות שימוש בנעימת השיר האהוב "מרי לו". לפי הערכות של גורמים בתעשיית הפרסום, רשת שופרסל שילמה על הזכויות כ-250 אלף שקלים.
נעימת השיר שכתבה מירית שם אור והלחין צביקה פיק ז"ל תתנגן בקמפיין החדש של הרשת שיעלה בשבועות הקרובים ובו יככבו אגם רודברג ורותי רוסו. מדובר בשיר הראשון של פיק ז"ל שנמכר לטובת קמפיין חדש מאז הלך לעולמו לפני כשבועיים.
מרשת שופרסל נמסר בתגובה: "קבוצת שופרסל במחווה מרגשת לצביקה פיק ז"ל: רכשה את הזכויות של נעימת היצירה 'מרי לו', שכתבה מירית שם אור והלחין פיק, המלווה כל ישראלי ברגעים הכי יפים של החיים – ותוביל את כל סדרת קמפיין החג של הקבוצה בשבועות הקרובים בהשתתפות רותי רוסו ואגם רודברג ויעלה בימים הקרובים".