רק כ-4000 כרטיסים נשארו למופע של אלטון ג'ון בישראל, שיתקיים ב-17 ביוני באיצטדיון רמת-גן. מתוך 48 אלף כרטיסים שהוצעו למכירה, חלקם עבור לקוחות בנק דיסקונט בלבד, כ-44,300 כרטיסים כבר נמכרו, נכון להיום, כשלושה חודשים לפני המופע.
נתונים אלה ממסמנים, בינתיים, את המופע של אלטון ג'ון כמופע המצליח של הקיץ מבין כל מופעי הענק המתוכננים להגיע מחו"ל. זאת לעומת המופע של רוד סטיוארט, שעלול לסבול מהמכירות הגבוהות של אלטון ג'ון, המופע של ריהאנה, שפתוח אך ורק ללקוחות חברת "אורנג'" ובתמורה להתנדבות והמופעים של מטאליקה והפיקסיז, שלאו דווקא פונה לקהל המיינסטרים המבוגר יותר ובעל האמצעים.
בעזרת מודי וקטורזה
במקרה של אלטון ג'ון ובניגוד למנהגו מיהר הקהל הישראלי לרכוש כרטיסים. בשונה מהמקרה של לאונרד כהן, אז נמכרו כל הכרטיסים תוך פחות מיממה, אחרי שהוצעו לקהל רק כחודש וחצי לפני המופע. את הביקוש לאלטון ג'ון ניתן לייחס בין היתר לקמפיין הפרסום המאסיבי של בנק דיסקונט, שעשה שימוש בפרזנטורים מודי בר-און וישראל קטורזה.
לאחרונה ביקרו בישראל מפיקיו הטכניים של אלטון ג'ון, בדקו את המערכות הטכניות באצטדיון רמת גן ואישרו
את איכות הסאונד, התאורה והנראות.