הזמר עומר אדם משיק הבוקר את האפליקציה הסלולרית שלו, אותה פיתחה חברת "מובייל 1 מיוזיק". האפליקציה כוללת שירים החדשים של עומר אדם מהאלבום החדש, השני, שצפוי לצאת בקרוב, ביניהם הסינגלים "החיים דבש" ו"קרוב אלייך". כניסה ישירה לערוץ הרשמי של עומר אדם ביו טויב וצפיה בכל התכנים. תעודת זהות סלולרית של עומר אדם, כולל פרטים אישיים כמו מידת נעליים. תמונות מחייו הפרטיים שעומר אדם בחר אישית להכניס לאפליקציה (ראו בהמשך). כניסה ישירה לפייסבוק שלו ועוד.
עומר אדם היה מעורב באיסוף החומר לאפליקציה שלו, אבל נחשף אליה לראשונה הבוקר. ל-mako הוא אומר: "זה מגניב ומרגיש סבבה. חשוב שיש אפליקציה בעידן היום של הטכנולוגיה המתפתחת כשכמעט לכל אחד יש אייפון או אייפד או סמארטפון. באפליקציה הכל מרוכז במקום אחד ונגיש למי שרוצה בחינם. אני חושב שלכל אמן וזמר צריכה להיות אפליקציה שמאפשרת למי שאוהב אותו להיות מעודכן כל הזמן".
עומר אדם: "אם לא הייתי מתרגש לא הייתי קם בשעה כל כך מוקדמת"
-אתה מתרגש?
"אם לא הייתי מתרגש לא הייתי קם בשעה כל כך מוקדמת הבוקר ומגיע להשקה. אני מאמין שהאפליקציה תחזק את הקשר עם הקהל שלי, שאני לא קורא להם מעריצים. היא תגרום לי להיות הרבה יותר קרוב לקהל שלי לתקשר איתו ולהיות נגיש אליו והוא אלי".
ההשקה מתקיימת במסגרת כנס השיווק לנוער של איגוד השיווק הישראלי (בשיתוף חברת teenk). במהלך הכנס מעבירים עומר אדם והבמאי והיוצר דורון מדלי הרצאה בנושא "מוזיקה כערוץ התקשורת המרכזי עם צעירים", כאשר ההצלחה של עומר אדם משמשת דוגמה מובהקת לפריצה לשוק דרך רשתות חברתיות. מדלי אמר: "הסיפור של עומר אדם מעניין אנשי פרסום ושיווק כהצלחה של מותג במדיה חדשה לעומת מדיה מסורתית. עומר הוא הצלחה של מדיה חדשה, שזה אינטרנט ושטח, ולא של מדיה מסורתית כמו רדיו וטלוויזיה, למרות שהוא 'נולד' בטלוויזיה. הוא כבן נוער מותג לבני נוער. כמו כוכב נולד - המהפכה שלו התחילה כמשהו לנוער והגיעה לקהל רחב".
"עצם זה שעומר אדם מוזמן לכנס כזה זה אומר שהוא נבנה מהשטח ומרשתות חברתיות ומהרשת", אומר ל-mako המנהל האישי אסף אטדגי. "יש פה פריצת דרך בבנייה של אמן בישראל ועומר הוא דוגמה חיה למשהו שחצה גבולות ושבר מחסומים".
-אתם כבר מדברים על האלבום הבא?
"בקרוב מאוד עומד לצאת אלבום שני".
באותו הקשר חוגג עומר אדם בימים אלה מעל לחמישה מיליון צפיות לקליפ "בניתי עלייך" (שכתב דורון מדלי) ביו טיוב.