ראיתי את דודו אהרון מופיע בקיסריה, ראיתי אותו מופיע בהיכל נוקיה, אבל את ההופעה הכי טובה שלו עד היום הוא נתן דווקא אמש, בהאנגר 11 בנמל תל אביב, בהשקה הרשמית של האלבום והמופע "אין כמו אהבה". אהרון הגיע למופע הזה בשל יותר, זמר-מבצע טוב יותר, ועם כמות גדולה בהרבה של להיטים. במשך שעתיים הוא "נתן בראש" לקהל שלו פעם אחר פעם, הפציץ אלפיים איש באנרגיה, והרקיד אותם בחפלה הכי גדולה ושמחה שהתקיימה אמש באזור חיוג 972, בלי להזדקק לגימיקים כמו רקדניות שלבושות בסגנון ליידי גאגא. אולי זה בגלל שהוא הצליח לעשות את הכמעט בלתי יאמן אצל זמרי פופ - וגידל כריזמה.
עושה להם את הגוד-טיים של הלייף
הקהל של אהרון הוא בעיקר צעיר ויפה, בנות שהתלבשו ליציאה, מאופרות, מפזזות עם קוקטיילים ביד אחת ואייפונים בשנייה, צורחות את שמו של אהרון ומנסות לצלם אותו. לצדן הבנים, בני הזוג או כאלה שרוצים להיות, באו לעשות כבוד. קהל שנראה טוב, ואוהב את אהרון לא מפני שהוא הגבר הכי חתיך במוזיקה ולא בגלל שהוא הכי סקסי, אלא בגלל שהוא עושה להם את הגוד-טיים של הלייף.
דודו אהרון, לבוש בחולצה של "Playboy" מתחת לג'קט השחור, שמח להיות הרבה יותר קרוב אליהם מאשר היה בנוקיה (למשל) הוא רץ מצד לצד על הבמה העגולה, משקיע, שורף קלוריות, משדר לקהל שלו - אני בא לתת לכם את הנשמה, אני אתכם בגובה העיניים, באתי לעשות לכם שמח, אני אשיר, אתם תרקדו, וביחד נעוף על שירי האהבה שכתבתי.
כזמר הוא הכי קרוב לאייל גולן, ככותב שירים הכי קרוב למשה פרץ
כזמר נטו, דודו אהרון הוא הכי קרוב היום לאייל גולן. הקול שלו נקי, כמעט סטרילי, הוא שר גבוה, שר יפה, נשמע כמו דיסק. ככותב שירים הוא הכי קרוב לחברו הטוב משה פרץ - הלהיטים פשוט זורמים ממנו. הוא פותח את המופע עם שלוש בלדות: "ביני לבינך" ו"את אשתי" מהאלבום החדש, ו"לא דומה", שיר שחוזר לקבל את הכבוד שלו בקריירה של אהרון, אחרי שהפך לגימיק בימי ליטל מעתוק. אהרון משתפר כל הזמן, והיום הוא זמר בלדות מוצלח כמעט כמו פרץ וגולן.
בשיר הרביעי "כמה אושר", הלהקה שסביב אהרון מתחילה להרים קצב, ואהרון מרים את הקהל מהכיסאות. 11 נגנים ו-2 זמרות ליווי על הבמה העגולה והמסתובבת עוזרים לו להיות הלילה הדיג'יי של מסיבת הריקודים, אותה הוא ממשיך עם "ביוטיפול", "אהבה ללא גבולות", "רומנטי או סימפטי" ו"כסף ואלכוהול". המלודיות שלו בשירים הקצביים דומות מאוד אחת לשנייה, אבל ככה זה כשאתה צריך לייצר כמות גדולה של להיטים בזמן קצר באותו ז'אנר.
מעלה את אייל גולן בהפתעה
ואז, באחד מרגעי השיא של המופע, אהרון מעלה לבמה, בהפתעה, את אייל גולן, החבר הטוב ו"האח הגדול", לשיר איתו את "איפה את". הדואט הזה משמעותי מעצם החיבור בין שניהם, אפילו מעבר לביצוע עצמו. גולן ואהרון עושים כבוד גדול אחד לשני, אהרון קורא לגולן "זמר העשור" וגולן מספר שהדיבק החדש של אהרון לא יוצא אצלו מהמערכת ברכב. בהמשך אהרון יפרגן גם לרגב הוד, יהודה סעדו, שני צהרי, גולן אברהם וג'ולייטה שנמצאים בקהל.
אחרי שגולן יורד אהרון שר את הבלדה "אל תדאגי לגורלנו", אחד משירי האהבה היותר יפים שלו. ואז הוא מעביר הילוך לחפלה שמושפעת חזק ממה שנוהגים לכנות "המוזיקה המזרחית של פעם". "בואי נדבר" מחבר את אותו צליל מזרחי מפעם עם קצת פופ מודרני יותר. את "אין כמו אהבה", שיר הנושא מאלבומו האחרון, אהרון פותח עם מאהוול אורגינאלי ושר דודודו בדואט עם הגיטרה החשמלית. הנאמבר הזה מעיף את ההאנגר עם מזרחית ישנה וטובה, מה שנקרא - כיף בחפלה של דודו. "אין כמו המוזיקה של פעם!" הוא מכריז, ושר את הסינגל "שידברו כולם".
מבצע מליגת-העל של הפופ הישראלי
לשיר הכי רומנטי ומרגש שלו, "מילים פשוטות", מצמיד אהרון הצעת נישואין מהקהל. הכלה המיועדת לא נראית מופתעת, ונדמה שהתאפרה והתלבשה בהתאם. הזוג נשאר לרקוד "סלואו" על הבמה העגולה והמוגבהת של אהרון בלב הבמה הגדולה, בזמן שאהרון מקיף את הבמה ודר עם הקהל. בשיר הזה בולטת במיוחד העובדה שדודו אהרון הוא מבצע מליגת-העל של הפופ הישראלי, הקול שלו יציב ואיתן, וכבר פיתח את החתימה האישית. ומספיק להאזין לשיר כמו "נשכח מה שהיה" כדי לראות אותו מתקרב עוד לקהל, נותן להם שואו, משחק אותה.
השלב הבא במסיבה של אהרון הוא הלהיט "לא יפרידו בינינו", כולל ה"גניבה" ממודרן טוקינג. ההאנגר שר על הרגליים ולאף אחד לא אכפת שדיטר בוהלן מתקשר לבקש תמלוגים. מעבר מזרחי של הכינורות ואחריו סולו דרבוקה משכיחים את המקור. במחרוזת אהרון מתחבר ל"בחור רגיש", עוד להיט גדול על אהבה, שמוכיח שוב שדודו אהרון הוא מכונת הפופ הים תיכונית הכי משוכללת בישראל, גם כשהוא סוגר את המחרוזת עם "שמחה גדולה הלילה".
שר בערבית, מסלסל חזק, דופק מאהוול
"הכל זה מלמעלה" מתחיל שקט ומתגבר, עוד להיט פופ גדול עם סיומת רטרו מהמזרחית הותיקה, בקצב, בשירה, בדרבוקה ובחצוצרה הברצלונאית. מ"לא מוותר" הוא נותן רק בית ופזמון, מוותר על "מה אני בלעדייך", וחותך ישר ל"תגידו לה", להיט ששווה קריירה. הוא מתחיל אותו בשקט, שר עם הקהל בליווי הפסנתר, ואז מתפרץ כמו מלוע תותח לחגיגה ענקית שעוטפת את כל ההאנגר, שמתחיל להיות קטן על מידותי של הלהיט. אחרי הצגת הנגנים אהרון שר את "חי בלה לה לנד" ונותן לג'ולייטה לשיר את הפזמון מהשורה הראשונה. חביב למדי.
שיר הסיום הוא "אמא יקרה". הקהל נרגש ושר איתו. המילים נוגעות, הליווי מזכיר את זוהר ארגוב הנצחי, אהרון שר בערבית, מסלסל חזק, דופק מאהוול, הוא טוב, הוא מצויין, הוא נוגע לך בנשמה, והחותמת מושלמת - דודו אהרון השכיל ללכת עם הטרנד העכשווי של הרטרו, אבל כיוון שהוא כל כך מקצוען הוא עשה את זה הכי טוב מכולם.
>> עוד בהופעה של דודו אהרון: אליקו עבר לפרסומות כשאייל גולן עלה לשיר