מערכת היחסים שלנו - ישראלים - עם דואה ליפה, היא מורכבת. במשך תקופה ארוכה זכתה הזמרת לקיתונות של זעם ודחייה בישראל בגלל דעותיה הפרו-פלסטיניות, בזמן שבשאר העולם שירים שלה הפכו ללהיטי ענק. כעת, בראיון שהעניקה לרולינג סטון, היא נשמעת מרוככת יותר: " יש עולם שבו אתה יכול לכאוב על כל החיים שהולכים לאיבוד. ואני חייבת לומר את זה: אני לא תומכת במה שחמאס עושה, בלי קשר למה שאמרה המודעה בעיתון. כל חיים יקרים", הצהירה, והוסיפה: "אני מרגישה כל כך רע על כל ישראלי שאיבד את חייו ועל מה שקרה בשבעה באוקטובר". באותו ראיון חושפת דואה ליפה את האלבום החדש שבדרך.
דואה ליפה, כזכור, פרצה לזירת הפופ העולמית עם להיט הענק New Rules. למרות שתמיד הייתה זמרת פופ עם צד מסחרי מובהק, ההשפעות המוזיקליות שלה, במיוחד באלבום שבדרך, לוקחות אותה למחוזות יצירתיים יותר מכוכבת הפופ הממוצעת. לפי הכתבה, האלבום השלישי של ליפה יהיה "מחווה לתרבות המועדונים של בריטניה", ומושפע מהרכבים בריטיים קלאסיים של שנות התשעים, ביניהם פריימל סקרים ומאסיב אטאק, וכן להקות בריטפופ כמו בלר ואואזיס.
"האלבום החדש מרגיש קצת יותר גולמי", מסבירה ליפה, "אני רוצה לתפוס את המהות של נעורים וחופש ולעשות כיף ולתת לדברים לקרות בין אם הם טובים או רעים - אתה לא יכול לשנות את זה, אתה רק מתגלגל עם מה שקורה בחיים שלך".
רק שיר אחד יצא עד עתה מהאלבום - "הודיני", שנכתב על ידי ליפה יחד עם חברי ה"להקה" וזכה להצלחה מרשימה במצעדים ברחבי העולם. בראיון עם הרולינג סטון מתואר שאר האלבום, שעדיין לא נחשף: "התוצאה הסופית היא דואה ליפה לחלוטין: דאנס פופ בטוח בעצמו, מלא בשורות שנונות לאינסטגרם. השירים הם סצנות קלילות ממועדונים ולילות של בילויים עם חברים. אין בלדות דרמטיות, אבל יש שיר אחד משתחיל כבלדה והופך למשהו בסגנון קארול קינג ופליטווד מאק", נכתב בכתבה של המגזין האמריקאי. "רוב האלבום הוא פופ שמיימי כהלכתו, בדומה לאלבום הקודם שלה, Future Nostalgia".
אחד האנשים הבולטים ביצירת האלבום החדש הוא קווין פארקר, האיש מאחורי להקת "טיים אימפלה". בעוד שטיים אימפלה התחילו את דרכם כלהקת רוק פסיכדלי, פארקר זכה להצלחה החל מ-2015 עם סאונד שמשלב את הפסיכדליה של שנות השישים והשבעים יחד עם דיסקו ושירי פופ מהודקים וחלליים. בזמן שנקודת המוצא של דואה ליפה הייתה פופ ומשם היא המשיכה למחוזות הרפתקניים יותר, פארקר עבר, לכאורה, את התהליך ההפוך: מהפסיכדליה והביזאר למחוזות הפופ המופק היטב.
"הייתי לחוצה בהתחלה כי אני ממש מעריצה שלו", מספרת ליפה בראיון עם הרולינג סטון. היא אספה סביבה חבורת מפיקים וכותבים: פארקר, דני הארלי, מפיק אלקטרוני שעבד עם כמה מהאמנים המסקרנים של השנים האחרונות, קרוליין איילין, שכתבה יחד עם ליפה את הלהיטים New Rules ו-Don't Start Now, וכותב נוסף. ליפה מתייחסת להרכב הזה בתור "הלהקה שלה".
"אין אף שיר באלבום הזה שלא חזרתי אליו וכותבתי מחדש שוב ושוב, וחפרתי בו עמוק יותר כדי לגלות אם אפשר לקחת אותו רחוק יותר", מספרת ליפה. "זה יהיה שקר להגיד שלא אכפת לי מה המבקרים אומרים... כשאתה נותן את הלב והנשמה למשהו, אתה רוצה שאנשים יגידו "או וואו, זה שונה".