עדיין לא רגוע במופע של עומר אדם בפארק הירקון: כשהודיע על דחיית המופע מיום שני לחמישי, אדם הבטיח הבטיח למעריצים שרכשו כרטיס שהם "יכולים לבצע מגוון פעולות באופן עצמאי באזור האישי באתר של קופת תל-אביב לרבות ביטול, החלפת תאריך". אלא של-mako נודע כי מעריצים שמנסים לבטל את הכרטיס לא מצליחים.
סיון, אמא לנערה בת 16, מספרת בשיחה עם mako שהיא נפגעה מההתנהלות של הפקת המופע ועל הניסיונות לקבל החזר כפי שהבטיח עומר אדם: "לצערי לא הצלחתי לאתר אותם. דבר אחד אומר - זה לא פייר. ניסיתי גם בטלפון ובוואטסאפ. אין מענה, הכל דיגיטלי, אין עם מי לדבר. בווטסאפ כותבים 'שעקב עומס לא יינתן מענה למי שמחייג. חייגתי 10 פעמים היום".
לא קיבלת הודעה מקופת תל אביב שהודיעו על הופעה נוספת?
"כן, נתנו להזיז תאריך. אבל מה שנתנו לא מתאים לנו, בכל מצב יוצא שהבת שלי נשארת לבד. נתנו להחליף להופעה ב-18 (יום חמישי) שזה לא רלוונטי או להופעה של היום - היא לא תלך לבד, היא ילדה בת 16, היא הייתה אמורה ללכת עם חברות, ולחמישי רכשתי כרטיסים למופע של אודיה עם הבת שלי. לא נוותר על זה".
מה תעשי?
"מקווה שיבינו את המצב, בסופו של דבר רכשתי דרך אתר קופת תל אביב. לא רוצה החזר, אבל זיכוי להופעה לזמר אחר במועד שיתאים. ההפקה הסירה אחריות, לא ביטול ולא זיכוי".
"הבטחתם שיהיה מענה, יהיה החזר וכלום"
תלונה נוספת שהגיע לידי mako היא של גיא, תושב הדרום שמספר לנו היום: "אני מנסה להשיג את הקופות בטלפון ואין מענה. זה בלתי אפשרי. הבטחתם שיהיה מענה, יהיה החזר וכלום. גם בואטסאפ בלתי אפשרי להשיג אותם. יאמר לזכותו של עומר אדם שהוא עדכן תמיד, אמר מה קורה ולא נעלם, אבל בסופו של דבר אני כל היום בניסיונות להשיג אותם ללא הצלחה. אם לא תהיה ברירה אמכור אעלה את הכרטיסים למכירה בפייסבוק ואם צריך בזול יותר, העיקר לא להפסיד". שתי התלונות האלו מצטרפות לגל של מעריצים שהתלוננו על חוסר מענה מצד ההפקה ממי שרוצים לבטל כי הם לא יכולים להגיע. בקבוצות הפייסבוק השונות עלו כבר עשרות כרטיסים למכירה.
אדם ניסה להסביר לעוקבים שלו את הסלט שנוצר עם הנחיות פיקוד העורף שהשתנו ב-24 שעות: "מה לא עשינו? מה לא ניסינו לעשות כדי שהמופע יתקיים היום? אבל במציאות המשוגעת הזאת... אין מה לעשות... נאלצים להודיע על דחיית המופע והוא יתקיים, ביום חמישי". אדם יעלה לבמה בפארק הירקון הערב, ביום חמישי (18 באפריל, אותו תאריך שאודיה שחתומה אצלו, תעלה להופיע בהיכל מנורה), ביום ראשון (21 באפריל) ובחמישי הבא (25 באפריל).
קופות תל אביב מסרו מטעמו של עומר אדם: "אנחנו נמנעים בדרך כלל ממתן תגובות לכתבות מעין זו אולם לאור הפער הקיצוני בין הכתבה לבין שארע בפועל, בחרנו הפעם להגיב. שעות פעילות המוקד שלנו הינם בין השעות 9:00 בבוקר עד 17:00. אתמול לאחר שטופלו מעל 2500 פניות המוקד נסגר. במקום להציג הודעה שמוקד סגור הלקוחות שפנו לאחר השעה 17:00 בלבד קיבלו הודעה שהמוקד עמוס ולא ניתן להגיע לנציג. בשעה 20:30 הבחנו בתקלה והיא טופלה.
"בנוסף, באזור האישי באתר של קופת ת"א יכול כל לקוח לבצע מגוון פעולות באופן עצמאי, 24/7 לרבות ביטול, החלפת תאריך (במידה ויש מקומות זמינים כמובן), משלוח חוזר של כרטיסים וכיוצ״ב. קופת תל אביב תמשיך לספק שירות מצוין ללקוחותיה ומאחלת מופעים מהנים וחג שמח ושקט".