עם קולקציית להיטים אהובים מהעשור הקודם ושירים חדשים, שחלקם עדיין משתלטים על כל המסיבות וערוצי המוזיקה, שון פול עלה אמש כמופע המרכזי של פסטיבל שאקה שנערך בלייב פארק ראשון לציון. הזמר הג'מייקני שהתחיל בדיוק על הדקה, בלי איחורים מעיקים או דרמות לא צפויות, העניק אווירה חמה לקהל הישראלי והציף אותו במחמאות ובמסרי אהבה.
אפשר היה לראות שהשנים לא הטיבו עם קולו של מי שבעיני רבים מוגדר כמלך הדאנסהול והרגאיי של דורנו, וזה בלט בעיקר בניסיונות הכושלים שלו להשלים שורות מלהיטי עבר, כמו "Give It Up to Me" ו-"We Be Burning". זה עדיין לא עצר מהמעריצים הוותיקים שזיהו את אלה לחטוף התקף נוסטלגיה, שהחזיר אותם לתקופת בית הספר וגרם להם להשתגע על הרחבה הצפופה.
למרות שהיה מדובר במופע פסטיבלים מינימליסטי ודי קצר (פחות משעה וחצי), שון הצליח להחזיק את הקהל עד הסוף, יחד עם שתי רקדניות שלא הפסיקו לנענע את הישבן לאורך כל האירוע. לעומתן, שון פול התקשה להסתגל לחום הישראלי והשתמש בכמות מגבות שלא הייתה מביישת את שלמה ארצי בסיבוב הופעות בקיסריה.
המופע כלל לא מעט להיטים, אבל מה שנגע גם בחלקי הקהל שלא נמנו בין מעריצים הגדולים של שון, היו שיתופי הפעולה שלו, אותם ביצע בליווי הפלייבק של האמנים המקוריים. היו שם שירים מהשנים האחרונות, כדוגמת "Rockabye" של קלין בנדיט, "Cheap Thrills" של סיה ו-"Bailando" של אנריקה איגלסיאס. לצידם עמדו גם להיטי עבר כמו "Baby Boy" של ביונסה. הכמות האדירה של שיתופי הפעולה בלבלה אפילו אותנו וכשהזמר ביצע קטע ראפ לא מוכר כפתיח ל-"Let Me Love You" של ג'סטין ביבר, הוא גרם לנו לשקול לרגע אם גם הוא היה שותף לגרסה המקורית.
בין ההפתעות ששון העניק לקהל הישראלי היו גרסת פריסטייל לא מרשימה במיוחד ללהיט השנה של אד שירן "Shape of You", והופעת אורח של הזמר הצעיר ובן חסותו של פול, צ'י צ'ינג צ'ינג. למרות החיקוי המביך לקולות של אופנוע, צ'ינג צ'ינג הצליח להרים את הקהל וליצור אווירה כיפית במיוחד. פול סגר את המופע עם ביצועים לשירים החמים שלו, ביניהם המנון המסיבות "Trumpets" והלהיט הענק של הקריירה שלו "Temperature".
המופע הסתיים, חלק מהקהל כבר התקדם במהירות לכיוון היציאה, אבל החכמים שהמתינו כמה דקות אחרי הירידה של פול מהבמה זכו לראות איך רחבת הגולדן רינג הופכת למיני טומורולנד בזכות סטים מטורפים של ויני ויצ'י, ווריורס ועוד.