יוסט קליין, המתמודד הפרובוקטיבי של הולנד לאירוויזיון 2024, שנפסל והודח מהתחרות, נמצא כעת במגעים לקראת שובו לבמה באירוויזיון 2025, שיתקיים השנה בבאזל שבשווייץ, כך לפי דיווחים בתקשורת בהולנד בסוף השבוע האחרון. 

המשא ומתן לחזרתו של קליין לתחרות מתנהל מול רשת השידור ההולנדית AVROTROS, שמסרה כי בשלב זה טרם התקבלה החלטה. אולם לפי ההערכות בתקשורת המקומית, ב-1 בנובמבר השתתפותה של הולנד באירוויזיון 2025 תאושר, לצד ההכרזה על האומן שייצג את המדינה, כשהסיכויים, כפי שדווח ב- RTL Boulevard, הם לטובת קליין בן ה-26.

בסוף השבוע האחרון, פרסם הנציג הפוטנציאלי של הולנד סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, שבו כתב "יוסט קליין 2025", אולי בעקבות המגעים עמו.

במהלך התחרות קליין כאמור הודח ולאחר מכן הודה כי איים באגרוף על עובדת בהפקה, תוך שבמאי הקליפ של שיר האירוויזיון שלו סיפר בנוסף על התנהגות כוחנית מצדו במהלך הצילומים. לפי אנשים שהיו עדים לתקרית, קליין התנצל מיד לאחר מכן, אך זה היה מאוחר מדי ואיגוד השידור האירופי החליט להדיחו מהתחרות - לראשונה בכל 68 שנותיה.

באוגוסט האחרון, מיד לאחר שהרשויות בשוודיה סגרו את התיק מחוסר ראיות, העלה קליין סרטונים של כלבים מרוצים לחשבון האינסטגרם שלו, ועדכן את הביו ל"אירוויזיון 2025".