אתמול הצליחה משתמשת אינסטגרם שנונה להטריל את במבי ת'אג, המתמודדת האירית באירוויזיון 2024, כאשר ת'אג פרסמה ציור שציירה עם הכיתוב "עם ישראל חי" - בניגוד גמור לדעותיה האנטי-ישראליות המובהקות. הזמרת מחקה את השיתוף מאז, וכעת המשתמשת מספרת על ההטרלה המוצלחת: "אני מעדיפה לשמור על זהותי אנונימית, לפחות בפרסומים של העמוד, נטו מהסיבה שאני יודעת שבסופו של דבר זה יגיע לחו"ל, ואני לא רוצה להתפרסם לרעה", אמרה בפתח דבריה.

בהתאם לרצונה, לא ידוע דבר על זהותה ה"אמיתית" של משתמשת האינסטגרם הנ"ל, ששם המשתמש שלה הוא standeheart. "אני חלק מאתר אירוויזיון, ואני אמורה רוב הסיכויים לטוס לשוויץ בשנה הבאה. בכללי, בתור אחת שהייתה פעילה בטוויטר בחו"ל, כמות השנאה שיש שם והבריונות שאנשים עוברים היא לא נורמלית", העידה האנונימית. "אני כן רוצה לשמור על איזשהו שם טוב בחו"ל, ובכללי אנשים הם טיפשים ואם ימצאו את הציור שלי יחשיבו אותו לבריונות, מה שנוגד את כל העקרונות שלי!".

ההטרלה של במבי ת'אג (צילום: אינסטגרם)
ההטרלה של במבי ת'אג | צילום: אינסטגרם

את הסטורי עם כיתוב "עם ישראל חי" במבי ת'אג כבר הספיקה למחוק, אבל כידוע, האינטרנט תמיד זוכר. מאז שמחקה, היא לא התייחסה לפדיחה, אבל שיתפה כמו מרבית הפרו-פלסטינים ציוצים שקוראים לעולם להסתכל בנעשה ברפיח, תרומות למאבק הפלסטיני ועוד. כזכור, לבמבי ת'אג יש היסטוריה ארוכה של התבטאויות ופרובוקציות נגד ישראל, דרישות להדיח את ישראל מהתחרות ולפתוח בחקירה נגד המגישים הישראלים של "כאן".

רגע לאחר הגמר, במהלכו נמו השוויצרי זכה עם The Code, הסבירה המתמודדת האירית על הניצחון הגדול עבור מתמודדים א-בינאריים השנה: "אני כל כך גאה שאנחנו בטופ טן, זה היה כל כך קשה בשבילנו. אני רוצה להגיד: אנחנו זה האירוויזיון, איגוד השידור האירופי הוא לא האירוויזיון. ז** עליהם. מה שעושה את התחרות זה המתמודדים, הקהילה מאחוריהם, האהבה והכוח והתמיכה. העולם דיבר".