הסרטון שהמתמודדת האירית פרסמה ומחקה: במבי ת'אג, הנציגה האירית באירוויזיון 2024, פרסמה סרטון בטיקטוק ומחקה אותו אחרי דקה. בסרטון נראה הרגע בו הודיעו למשלחת האירית כי ת'אג תיאלץ למחוק מהפנים את הכיתוב Ceasefire (הפסקת אש) באירית, אחרת לא תוכל לעלות לבמה. "זין", היא אומרת בתגובה לחדשות הקשות. "זה דפוק", אומרת המתמודדת למצלמה. כזכור, לבסוף הכיתוב הוחלף בכיתוב אחר באירית עתיקה.

חברתה למשלחת מסכימה בסרטון שנמחק: "העובדה שהם השתיקו אותך היא דפוקה, תגידי את זה מיד אחרי". "אני פשוט הולכת לעלות ולתת הופעה נהדרת של 3 דקות עם החבר הכי טוב שלי", היא אומרת למצלמה. "למען העולם, המשפחה, לשנות את הסצנה ולערער את העניינים, אני פשוט הולכת ליהנות מזה".

בהמשך הסרטון נראה הרגע בו אירלנד עלתה לגמר. כאמור, הסרטון פורסם בטיקטוק של ת'אג ונמחק לאחר פחות מדקה, כנראה בגלל החשיפה של הדרמה מאחורי הקלעים וההפקה שאמרה לה להסיר את המסר הפוליטי מפניה. משתמש טוויטר זריז שמר את הסרטון לפני שנמחק ופרסם אותו.

מוקדם יותר היום (שבת), שעות ספורות לפני הגמר הגדול של אירוויזיון 2024, ת'אג דרשה שישראל לא תופיע בגמר בגלל ההערות של השדרנים הישראלים, עקיבא נוביק ואסף ליברמן. "יש בי הרבה יותר כעס ודרייב עכשיו לקראת ההופעה", סיפרה הזמרת על תחושותיה. "יש בי כעס על משלחות שמפרות את החוקים של איגוד השידור האירופי ושעדיין מרשים להם להשתתף. יש תופי מלחמה בלב שלי כדי לדחוף את ההופעה שלי קדימה, יותר מאי פעם. זו הפרה של החוקים ואני מקווה שה-EBU יתייחסו בהתאם".