"חוויתי את זה היום על העור שלי, כמה שנאה, כמה השפלה": איתי בצלאלי, הסטייליסט של המשלחת הישראלית מסכם את האירוויזיון. מוקדם יותר בצלאלי שיתף שהמתמודדת האירית צרחה עליו ועשתה לו אצבע משולשת בזמן החזרה הגנרלית. "השנה היא שנה העצובה בתולדות המדינה שלנו, כאב גדול עובר עלינו בתור עם. עם שנילחם על המקום שלו בעולם ונילחם בשביל כולם, והם לא מבינים את זה".

"הם ראש בקיר, הם בטוחים שאנחנו הצד הטועה", הוסיף בצלאלי. "חלום שהעולם יתעורר, כרגע הוא לא מבין, ואני חוויתי את זה היום על העור שלי. כמה שנאה כמה השפלה כמה בוז… אבל שום דבר לא ישבור אותנו, אנחנו כאן על הבמה הגדולה בעולם מנסים לספר את הסיפור שלנו בנאמבר מהמם ושיר כול כך יפה. עדן עמדה שם כשכולם צרחו לה בוז בשמלה מרגשת שדרכה אלון ואני ניסינו לספר סיפור, סיפור של מדינה שלמה. אני אומר את זה שוב עם ישראל חיי והוא פשוט וואו".

מוקדם יותר, כאמור, בצלאלי שיתף: "בזמן החזרות היום (שבת), המתמודדת האירית צרחה עלינו ודרשה שנפסיק לצלם". בסטוריז שהעלה סיפר בצלאלי: "עמדנו לפני טקס הדגלים, כל המשלחות, עדן וטלי עומדות ביחד, ואז יש קבוצה אחת קטנה של שלושה אנשים: היווניה, האירית המפלצת והחיקוי של שחר טבוך" אמר בהתייחס למתמודד השוויצרי. "היא פשוט התחילה לצרוח עליי: 'אל תצלם, אל תצלם'. אישה מטורפת".

אחר כך הוסיף: "זה לא שאני היחיד שצילמתי, כן? מלא מצלמות, סרטונים, אנשים עם טלפונים. היא התנפלה עליי ועשתה לי אצבע משולשת, אני אעלה את הסרטון יותר מאוחר. זה היה מגוחך. מיותר לציין שהוציאו אותי החוצה, כן?".