רגע לפני ההמראה לליברפול, נועה קירל הגיעה ביום שישי האחרון למפגש השנתי של מועדון חובבי האירוויזיון הרשמי בישראל. כשנשאלה מה תגיד על בימת האירוויזיון במידה ותזכה, הודתה שהיא לא בטוחה, אבל יש לה כבר כיוון: "אולי 'בא לי בורקס'. אני לא יודעת, אני חושבת שגם נטע וגם דנה אמרו מה שיצא להן באותו הרגע, מההתרגשות. אני כל הזמן חושבת מה אני אוכל", הודתה, "הרי לא משנה מה תהיה התצאה, אני אהיה רעבה בסוף הערב".

נועה נדהמה לפגוש למעלה מ-200 חובבים במפגש, והתרגשה במיוחד כששמעה שרובם יגיעו איתה כל הדרך לליברפול כדי לעודד. בשיחה עם חברי המועדון הודתה נועה שהיא מתה כבר להופיע עם "יוניקורן", אבל ממשיכה להתאפק עד התחרות. כמו כל נציגי ישראל לאירוויזיון, גם נועה קיבלה כרטיס חבר של כבוד לכל החיים מהנהגת המועדון, וגם מזוזה בצורת חד-קרן, שיהיה למזל. 

נועה קירל במפגש עם מועדון חובבי האירוויזיון בישראל (צילום: אסף דהן, מועדון חובבי האירוויזיון הרשמי בישראל)
"לעמוד על הבמה הזאת זה כבר ניצחון": נועה קירל במפגש | צילום: אסף דהן, מועדון חובבי האירוויזיון הרשמי בישראל

נועה לא הייתה אורחת הכבוד היחידה: גם השחקנית והזמרת ענת עצמון הגיעה להרים לנועה ולקהל החובבים. עצמון אמנם לא השתתפה באירוויזיון מעולם, אבל הגיעה קרוב: היא השתתפה בקדם אירוויזיון ב-1989 עם "בחלום", שהיה לשיר הקדם-אירוויזיון המצליח ביותר בישראל, וב-1992 עם "התקווה", שהפסיד ל"זה רק ספורט" בנקודה אחת. ההפסד לדקל הוביל לדרמה בין שתי הזמרות: עצמון תבעה את דקל ואת רשות השידור על כך ש"זה רק ספורט" חרג ב-17 שניות מהמותר באירוויזיון.

במפגש עם המועדון, התייחסה עצמון לסכסוך הלא כל כך ספורטיבי: "האמת היא שהתקשורת ניפחה את זה, ניסו לעשות מלחמת ירדנה-עפרה של שנות התשעים ולא הצליחו". בנוסף לשתי הכוכבות הישראליות נרשמה גם נוכחות בינלאומית: סופיה ווסו, שיצגה את יוון באירוויזיון 1991 ברומא, הגיעה גם היא למפגש. ווסו שרה לקהל בעברית וביוונית את "לכל אחד יש" של שלומי שבת.

ענת עצמון במפגש עם מועדון חובבי האירוויזיון הרשמי  (צילום: אסף דהן, מועדון חובבי האירוויזיון הרשמי בישראל)
לא השתתפה באירוויזיון, אבל עדיין אורחת כבוד. ענת עצמון | צילום: אסף דהן, מועדון חובבי האירוויזיון הרשמי בישראל

את החלק הזה נועה תאהב פחות: חברי המועדון דירגו את שירי התחרות הקרובה, ובמקום הראשון זכתה שוודיה – כפי שהימרנו גם אנחנו. שוודיה מובילה את הטבלה העולמית כרגע, כש"יוניקורן" ממוקם במקום התשיעי. גם אם לא תזכה, נועה עדיין שמחה להגיע עד הלום: "לעמוד על הבמה הזאת זה כבר ניצחון, לייצג את המדינה בשליחות... זה חלום שמתגשם ברמה האישית, להיחשף לכל כך הרבה אנשים בכל אירופה וכל העולם, ואני אעשה את הכי טוב שלי כדי שזה יהיה הכי מדהים".

אז מתי נוכל לקבל הצצה לטירוף שנועה ואנשיה מבטיחים לנו? אולי ממש בקרוב. ביום שני הבא תעלה נועה קירל לחזרה ראשונה על בימת האירוויזיון. החזרה תהיה סגורה לתקשורת. בינתיים בליברפול ההכנות מגיעות לישורת האחרונה: ביום רביעי הקרוב תיחשף הבמה על ידי המלך צ'רלס השלישי, לא פחות. בגמר יופיעו כוכבי אירוויזיון עבר בחגיגה של תרומת ליברפול למוזיקת הפופ העולמית ביניהם גם הזוכה האחרונה שלנו עד כה, נטע ברזילי.