1. הוא נתן את הקאמבק החלבי ביותר אי פעם
כש-"The 20/20 Experience" יצא ב-2013 לאחר 7 שנים של שתיקה מוזיקלית, הוא אולי היה אלבום מתחכם עם שירים באורך 8 דקות, אבל הוא עדיין היה אלבום מתחכם עם שירים באורך 8 דקות. כלומר: להיטים מדהימים שאי אפשר לשמוע בלי שאיברים שונים בגוף יתחילו לזוז באופן בלתי רצוני לא היו שם, אבל הוא היה אלבום שאפתני עם יומרה אמנותית שנדיר לראות בפופ המיינסטרימי. הקאמבק החדש שלו, לעומת זאת, הוא שיר זניח שהוקלט עבור פסקול סרט האנימציה "Trolls" שאמור לצאת בקרוב. אז מילא, הוא לא עשה ביונסה עם אלבום אודיו-ויזואלי שלם ומדהים שנזרק עלינו בהפתעה, אבל מה כבר ביקשנו, סינגל סולו רציני וראוי לשמו?
2. הוא הקליט שיר עבור פסקול סרט אנימציה לילדים
צעד נמוך מאוד שהזכות להידרדר אליו שמורה בדרך כלל לאמנים צעירים שרוצים לשים את הרגל בדלת של התעשייה הגדולה – או לאמנים מזדקנים ונשכחים בשיא המלחמה שלהם על רלוונטיות. ובכלל, הבחור האולטרה-סקסי מ"סניוריטה" עושה שיר לילדודס? מה, הוא לא שמע בזמנו על אמצעי מניעה?
Hair we go...I'm officially a #Troll. #TrollsMovie #MeetBranch #HairPuns #ItsJustTheBeginning pic.twitter.com/IOhNvDqok7
— Justin Timberlake (@jtimberlake) 6 בינואר 2016
3. השיר הזה נשמע כמו פרסומת לסטארבקס
תקנו את הקפה שלנו! תראו כמה אנחנו אסתטיים ומושלמים וכל-אמריקאים! אתם אוהבים אותנו כי אנחנו אוהבים אתכם כי אתם אוהבים אותנו! שווה לקום בבוקר!
4. הוא שיחזר את הווייב של "Happy"
מכת המצרים של פארל ויליאמס הרגע עזבה את עולמנו, אז למה צריך להעיר את המתים הטריים? שירי שמחה מנומסים הם דבר שממש מקשה עליך להיראות מגניב. פארל ויליאמס הצליח בזה לשתי דקות בדיוק, לפני שהשיר שלו הפך ללהיט הכי מעצבן של העשור עד כה, אז לא ברור הכיוון שג'סטין הולך אליו. הוא עדיין חתיך-על והתנועות שלו עדיין מגניבות, אז למה לעשות שיר נטול סקס-אפיל?
5. בשיר שנכתב והופק על ידי מקס מרטין
אז בסדר, הציפייה שלנו לשיתוף פעולה נוסף עם טימבלנד או הנפטונז היא קצת אובר-נוסטלגית, אבל מקס מרטין? הסמל האולטימטיבי של הפופ האולטרה-מיינסטרימי, גלולת שעמום מרדימה שאין בה דבר מעבר לאינטרסים מסחריים? אנחנו באמת צריכים להזכיר לכם שהוא האיש שהפיק לקייטי פרי את "Teenage Dream" ושהיה אחראי על חצי מהאלבום האחרון של טיילור סוויפט?
6. הוא צריך עזרה
בקליפ החדש ג'סטין קרא למגוון של שחקני חיזוק, ביניהם גוון סטפאני, אנה קנדריק, ג'יימס קורדן ואיקונה-פופ. זה היה יכול להיות מגניב אם: א) היה להם איזשהו קשר לשיר או לקליפ, או ב) זה לא היה מביע חשש שג'סטין כבר לא מספיק כדי להחזיק את תשומת הלב שלנו למשך שיר שלם לבדו.
7. הוא רוקד עם חבורה של אנשים מבוגרים
אנחנו הכי לא רוצים לצאת אייג'יסטים, וזה לא שהמגניבות היא תכונה בלעדית של אנשים בשנות העשרים לחייהם, אבל מסיבת האולפן ה"ספונטנית" שבקליפ לא נראית מרימה, והגיל הממוצע בה קצת מבהיל.
.
8. הוא נתן לג'סטין ביבר לגבור עליו
עד עכשיו החלוקה הייתה ברורה – ביבר לילדות, טימבר לבוגרות. אבל אז ג'סטין ביבר החליט שהוא שבע ממעריצות בגיל בת-מצווש עם גשר בשיניים וזוג קוקיות שמזדקרות מהראש כמו אנטנות, ופשט את בגדיו כדי לחשוף גוף מסוקס להפליא, שינה כיוון מוזיקלי והתחיל להתנהג באופן שמזכיר במעומעם אדם בוגר. השירים שלו מושמעים כיום במסיבות לגיטימיות לגמרי לא בקטע אירוני אלא ברצינות גמורה, כי הם פשוט טובים. הוא עשה את זה: הפך למגניב. וטימברלייק, שנדחק מהמשבצת הזו, נכנס אל משבצת הדוד המתאמץ.
9. הוא מאבד פוקוס
הוא זמר. לא, הוא שחקן קומדיות רומנטיות. לא, בעצם הוא שחקן רציני! רגע, והוא גם עיצב ליין אופנה, והפך לאיש עסקים, ונהיה פילנתרופ, והתחתן ועכשיו הוא גם אבא. הפיזור הזה לא מחמיא לו, ובעיקר מונע ממנו להתרכז בדבר בו הוא הכי טוב – המוזיקה.
10. הוא איש עסקים
שרכש מגרש גולף (שכבר נסגר בינתיים), הקים חברת תקליטים משלו, ייסד ליין אופנה מצליח בשם "ויליאם ראסט", נכנס כשותף במספר מסעדות, השקיע ברשת החברתית "מייספייס", פיתח מותג טקילה משלו ויחד עם אשתו ג'סיקה בייל גם מחזיק במניות של קבוצת הכדורסל "הממפיס גריזליס". במקביל, הוא העניק את חסותו לשלל מותגים ושלח את ידו בכל מיני מיזמים עסקיים, מה שצבר לו הון מוערך של כ-230 מיליון דולר. כסף זה דבר מגניב, אבל אנחנו אוהבים את כוכבי הפופ שלנו קצת פחות רציניים. נגיד, ככה:
>
11. הוא מופיע באירוויזיון
וכמובן, איך אפשר שלא להזכיר את הידיעה המרעישה בדבר הופעתו של טימברלייק באירוויזיון הקרוב, ממש אחרי חובי סטאר. אירוויזיון? באמת? ועוד עם השיר ההוא מהפסקול של "טרולים"?! בשביל אמן בסדר גודל כזה, הופעה באירוויזיון (שבכלל לא מארח אמנים אמריקאים) היא לא כמו הופעה במתנ"ס בפתח תקווה?