למאיה סימן טוב יש קול גדול. מעופר ניסים אף אחד לא ייקח את מה שהוא עשה עבור עולם הדאנס הישראלי, ואיך בצדק הפך עם השנים לבכיר ה-Dj's הישראלים בעולם. אבל משהו בשילוב בין השניים פשוט מתפספס, שלא לומר מרדים.
"Over You" הוא האלבום החדש של השניים שכולל בתוכו 12 קטעים, שאת רובם כתבה סימן טוב, והופקו על ידי ניסים ושותפו ליצירה ינון יהל. 12 קטעים שאפעס נשמעים אותו הדבר.
השילוב בין סימן טוב לניסים החל במחצית הראשונה של העשור הקודם, אז נשמעו השניים כפורצי דרך, בטח בגזרת הקלאב הישראלית, עם להיטים כמו "That's The Way I Like It", " Summer Night City", "First Time" ו-" Be My Boyfriend", שיצאו בין השנים 2004 ל-2006.
נשמע הכי 2005
אנחנו ב-2010 להזכירכם אבל "Over You" נשמע הכי 2005 – היתרון בכך הוא שניסים לא נופל לבור האלקטרו, שחולש על סצנת הדאנס בשנים האחרונות, אך מצד שני לא מחדש דבר ובאופן כללי יוצר אלבום דאנס שלא ממש עושה חשק לרקוד.
השילוב בין זמרת מוכשרת ל-DJ מזכירים לי תמיד את הרכבי הדאנס הגדולים של שנות ה-90 ותחילת ה-2000, שהעמידו במרכזם זמרת עם קול דומיננטי במיוחד - אניטה של 2 unlimited, סילבי של Sylver, אבי של Lasgo ואחרות הרעידו בקולן את הרחבות והרדיו באותם הימים.
ניסים וסימן טוב לא מכוונים כמובן לאותו הסגנון והקהל של ההרכבים הנ"ל, והרבה פחות מסחריים לטובה ולרעה, אבל בכך יש הרגשה שסימן טוב לא מביאה את מלוא עוצמתה הווקאלית, אלא בעיקר עסוקה בללחוש.
הרגע החיובי הראשון באלבום מגיע רק ברצועה השמינית, "Superman", שמציגה אמנם את המקצב הרגיל של ניסים אבל משודרגת בכינורות ערבים ודרבוקות, ויותר מזה, כידוע, הקהל הישראלי לא צריך. הצרה היא שעד ל-"Superman" יש שבעה קטעים טובים הרבה פחות.
לא המנה העיקרית של המסיבה הבאה
נקודת המוצא שלי בכל הנוגע למוסיקה דאנס היא "אנחנו כאן בשביל לתת בראש". אני יודע, מדובר בחשיבה של ערס עם סאב וופר בבגז', אבל זאת מהות המוסיקה הזאת לטעמי, בה אין צורך להישמע מתוחכם יותר מדי אלא לעשות שמח, ורצוי שזה יהיה במקצב של יותר מ-128 BPM.
נקודת המוצא הזאת לא קיימת ב "Over You", ובשורה התחתונה אם אתם מתכננים בקרוב מסיבה סוערת, האלבום הנוכחי של ניסים את סימן טוב יכול בכיף להיות הדז'יסטיף שלכם, אך בשום פנים באופן לא המנה העיקרית.