כבר בדרכי לכניסה לגני התערוכה ניתן היה להבחין די בקלות שרוב הקהל שפוקד את ביתן 1 לא סיים את חטיבת הביניים או את התיכון, לכל היותר. ודאי שזה לא הפריע להם לשתות כמויות גדולות של אלכוהול מסוגים שונים ומשונים ולרקוד חצי עירומים עוד לפני שהספיקו לאסוף את הכרטיסים מהקופה. בדרך לאולם הצלחתי בקושי לעבור בין כמויות השוטרים והמאבטחים שהעיפו כל מיני נערים באוויר כמו בג'אגלינג, אחרי שאלה התחילו להתפרע. בהמשך זכיתי לעוד כמה עשרות מרפקים לתוך הפנים ממספר רקדנים מצטיינים בתוך הקהל. אבל התעודדתי קצת, כשראיתי עוד כמה אבודים כמוני בתוך ים בני הנוער השתויים, שבאו ליהנות מהמופע עם בגדים וכבוד עצמי. לבסוף הצלחתי אפילו לראות את הבמה.
המופע של אינפקטד מאשרום "The Unveiling", שהוצג אמש בהצגת בכורה בישראל מכיל בתוכו אפקטים ויזואליים מרהיבים, עם שימוש בטכנולגיית תלת מימד. לדברי אנשי אינפקטד המופע שלהם קוצר שבחים באמריקה ודורג בין עשרת המצליחים בארצות הברית. מדובר בשדרוג מוזיקלי-ויזואלי קיצוני לעומת כל מה שראינו עד היום בארץ, המתבסס על טכנולוגיה חדשנית של "3D Mapping", עם טכניקות ארט מיוחדות. במרכז החגיגה הצבעונית שני כדורי ענק, עשויים מחומרים מיוחדים, בתוכם שוהים במהלך המופע הצמד אייזן ודובדב. השניים עבדו על פיתוח הפרויקט במשך כשנה עם חברת "V Squared Labs", שאנשיה עומדים מאחורי מופעים של קולדפליי, סקרילקס, מייקל ג'קסון המנוח, אמריקן איידול ופסטיבלים כמו "Electric Daisy Caranival" וקואצ'לה. מה לכל ההיי טק האמריקני הישראלי הזה ולערימת נערים שיכורים שבאו להתפרק - לא ברור. אבל היה כיף.
ראשון עלה די ג׳יי סטיב איוקי, אחד הדיג'יים מהגדולים בעולם, שהגיע לישראל במיוחד כדי להופיע לפני אינפקטד. איוקי, סוג של פצצת אנרגיה אנושית, ידוע בכל העולם בהופעה הייחודית שלו, הכוללת שימוש באביזרים כמו בקבוקי שמפניה - איתם הוא השקה במהלך ההופעה את הראשים של המעריצים בשורות הראשונות, סירות ומזרונים מגומי שהוא זרק ללא רחמים ואפילו קפץ עליהם, כשהם מוחזקים על ידי הקהל, תותחי קונפטי ענקיים, ולקינוח - גם עוגת קצפת שהוא הפגיש עם הפנים של כמה ילדים מנוזלים. בין אביזר לאביזר איוקי גם הצליח להרקיד את האלפים עם טראנס פסיכדלי מצויין ובהחלט העלה את הטמפרטורה במקום. אחרי סט של שעה וחצי, הוא חתם מופע אנרגטי ומקפיץ כשהצטלם עם כל הקהל לתמונת פייסבוק. הכי בחבר'ה.
ואז המסך העצום נפתח וכפי שהובטח נחשפו על הבמה שני כדורים לבנים ענקיים. הצמד הפטרייתי עמית דובדבני וארז אייזן תפסו בהם את מקומם לקול תשואות הקהל וניווטו מהם את ההופעה. בתוך החלליות שלהם היתה ציפיה שארז ודובדב יעבו מסע תלת מימדי, בין עולם הפטריות הקסום והמופלא לבין צלילה למעמקים והמראה לחלל.
למען האמת, ציפיתי למשהו קצת יותר מרשים. בכל החצי הראשון של המופע ההקרנה על גבי הכדורים נראתה די מאכזבת, דהויה ולא משכנעת. זו לא בדיוק חווית התלת מימד הכי ממשית שחוויתי בחיי. עם זאת, המסך הגדול מאחורי הכדורים היה די מגניב עם אנימציה ממוחשבת מרשימה. הכדורים עצמם קצת מקובעים ומשעממים. רק בערך מאמצע ההופעה התחילו להקרין עליהם קרני לייזר וצבעים פסיכדליים, מה שנראה קצת יותר משכנע ומגניב. אם הם היו מסתובבים קצת או עפים מעל הקהל, הייתי מורשם יותר. ובכל זאת, המופע לווה בשילוב אפקטים מרשימים של תאורה וקרני לייזר שהאירו לכל עבר.
בצד המוזיקלי הצמד הישראלי-בינלאומי יודע היטב את העבודה ולא איכזב את אלפי המעריצים. הם הצליחו, באנרגיה המפוצצת והאופיינית להם, להקפיץ את הקהל מהרצפה לגובה לא מבוטל. החצי הראשון של ההופעה הכיל בעיקר טראקים מהאלבום "Army of Mushrooms", שיצא בשנה שעברה. החצי השני כלל הרבה להיטים מהאלבומים הקודמים של הצמד. בסך הכל הגישו אינפקטד סט מפוצץ של שעתיים, שהרעיד את המקום.
לסיכום, אינפקטד מאשרום הציגו מופע עמוס באפקטים ויזואליים מרשימים שעוד לא נראו הרבה על במות בארץ. על אף שהתלת מימד הוא לא בדיוק תלת מימד הבמה עדיין הייתה מאוד מרשימה והמוזיקה טובה כתמיד. הצמד (ואיוקי לפניהם) הצליחו להרים את הגג בביתן 1 ולהבעיר את הלילה לאלפי בני נוער שיכורים וגם עוד כמה אבודים, שהיה רושם שגם נהנו מאוד.
*אינפקטד מאשרום במופע התלת המימד: גם ב-24.3 בהאנגר 11, נמל תל אביב.