ברונו מארס – "Treasure"
ברונו מארס כנראה הגזים מדי עם מחוות הרטרו באלבומו האחרון Unorthodox Jukebox, ומה שהיה מדויק ומאוד בשני הסינגלים הראשונים מתוכו "Locked Out Of Heaven" ו If I Was Your Man" שהיו מחוות יפות לסטינג ואלטון ג'ון, הופך למשעמם וצפוי ב "Treasure" הסינגל השלישי והדיסקואי והיותר מדי מייקל ג'קסוני, סטיבי וונדרי, או כל להיט סבנטיז בולט שתרצו. וכאילו זה לא מספיק, גם הקליפ עם האפקטים הזולים בעריכה א-לה התקופה היא, צפוי יותר מהסטייליסט שנשכר לצילומים.
אומנם ברדיו כבר עפים על זה כמה שבועות, וזה מובן, אם לשפוט מהטחינה האין סופית לדאפט פאנק הנוכחי שהביאו אותה באם אמא של הסבנטיז (אבל לפחות עם טוויסט). אבל תכלס, שירים נוסחתיים ומשעממים יש לנו מספיק. ודווקא ממארס, כותב שירים מוצלח בדרך כלל, היה אפשר לצפות ליותר.
אלישיה קיז - "Tears Always Win"
ואם כבר בברונו מארס עסקינן, אז גם אלישיה קיז, פחות מחודש פה בהופעה בארץ, מוציאה כסינגל את השיר שכתבה יחד עם מארס ונקרא "Tears Always Win".
קצת כמו הסינגלים הקודמים מהאלבום, גם כאן מדובר בשיר סול ארנ'בי נוסחתי מהודק (שגם זוכה לקליפ נאה, שמציג אותה בבגדי מופע ובקז'ואל), כשהנגיעות הווקאליות הקטנות והמזוהות של מארס מרוחות על כולו. אבל זה בטח לא משהו יוצא דופן שיחזיר אותה לראש המצעדים או יגרום לקהל הישראלי לקום מהכסא שלו בנוקיה ולדרוש אותו גם בהדרן.
אוויצ'י – "Wake Me Up"
הקטע הזה נחשף רק אתמול בגרסתו האולפנית (אחרי שלל גרסאות לייב ביוטיוב), בתוכנית הדאנס הפופולרית בבריטניה של פיט טונג, שכנראה הגדיר את זה הכי נכון - "כשנשוויל פוגשת את ה-EDM", ואף הימר שזה הולך להיות מקום ראשון בכל מקום בעולם בקרוב בקרוב.
ובכן, הוא כנראה צודק והבחירה של הדיג'י השבדי אוויצ'י לשלב בין מוזיקת הקאנטרי, הפופולארית תמיד באמריקה, לבין המוזיקה האלקטרונית שהשתלטה שם על הרדיו בשנים האחרונות, כנראה תהפוך אותו לעוד יותר מיליונר ולאחד מענפי הייצוא היציבים ביותר של תעשיית המוזיקה השבדית בשנים הבאות. אומנם כשיר בודד מדובר ביציאה די חביבה, גם אם קצת מועתקת מהלהיט "Next To ME" של אמילי סנדה הבריטית (כשעל הווקאל אחראי בכלל זמר הסול השחור Aloe Blacc). אבל הבעיה ביציאה של אביצ'י היא שהיא יכולה להיות תקדים לחיקויים וזוועות רבים שעוד יגיעו.
בתקופה שבה להקות קאנטרי פופ - "ממפורד אנד סאנס" וה"לומינרז", למשל - שולטות במצעדים, ואפילו במועדונים, בגרסאות היפ הופ רמיקס של נלי (הנה הדוגמה של "Florida Georgia Line"), וממאיסות את הסאונד הזה על האוזן, שגם ככה לא חיבבה אותו יותר מדי.למעשה, זה עוד עלול לגרום לנו להתגעגע לימים העליזים של קוטון איי ג'ו בניינטיז.
סטרומאה – "Papaouai"
למרות ההצלחה המטורפת של "אלורס און דאנס" (או "על אורנה דץ", כמו שנהוג היה לשיר בעברית) לפני כשלוש שנים, אף אחד לא באמת חשב שהמפיק הבלגי סטרומאה יצליח לשרוד בעולם המוזיקה מעבר לקטגורית הוואן היט וונדר של הלהיט המיוחד והנדיר ההוא. אבל מסתבר שלפעמים בחיים יש הפתעות טובות וסטרומאה לא מתכוון להיעלם כל כך מהר ומשחרר בימים אלה קליפ די מדהים ל-" Papaouai", הסינגל הראשון והמשובח מאלבומו השני שצפוי לצאת בהמשך השנה.
כמו במקרה של הלהיט ההוא, גם הפעם מדובר בקטע דאנס פופי קליט ועדכני (עם נגיעות ג'אזיות), שמספיקה האזנה אחת (ובטח בטח צפייה אחת בקליפ) כדי ללמד אותנו שאנחנו הולכים לשמוע אותו לא מעט בקיץ הנוכחי, וכמו אז גם הפעם הוא מושר בצרפתית, רק שההבדל (בניגוד ללהיט של קובי פרץ וחאלד, למשל) שגוגל טרנסלייט על המילים, מלמד על טקסט קצת יותר מורכב ומעניין (כבן לאמא בלגית ואבא רואנדי שלא ממש היה בבית, אפשר להניח שזה לגמרי אוטוביוגרפי), מאשר עוד להיט קיץ שגרתי. למעשה, תנו לזה 2, 3 האזנות ויש מצב שזה אחד השירים שהכי תאהבו השנה.