ג'סטין ביבר אומנם זכה בתואר "הזמר הטוב ביותר" בטקס פרסי אמ.טי.וי אירופה, אבל אפילו המנהלים שלו יגידו לכם שזה רק בגלל שבשנה האחרונה הוא בעיקר לא ירד מהכותרות של מדורי הרכילות, כששערוריה רודפת שערוריה - מעצרים, סקס עם נשים מזדמנות, אלימות, התנהגות שאינה הולמת, סכנת גירוש מארצות הברית לקנדה מולדתו, ועוד ועוד.
למעשה, הפעם האחרונה בה סוקר שיר חדש של ביבר היתה בפברואר, עם השיר "Broken", בו טען ש"מנסים לשבור אותי אבל אני לא נשבר". ולמה להתפלא על כך, כשביבר עצמו סיים את השנה הקודמת, 2013, עם הודעה על פרישה ממוזיקה, כשהוא משאיר אחריו את פרויקט "Journals", האותנטי ביותר שלו עד היום (אם כי לא הכי מבריק שלו). האלבום כלל את עשרת "שירי יום שני", אשר תיעדו את הפרידה מסלינה גומז, חמישה שירי היפ הופ בהם שיתף פעולה עם שורת ראפרים נחשבת - ליל וויין, ביג שון, פיוצ'ר ודרייק, ושיר בונוס מיוחד.
שיר ראשון מאלבום דואטים עם קודי סימפסון
מאז עברה, כאמור, כמעט שנה, וכעת ביבר חוזר, ובצורה מוזרה מעט יש לומר, דרך דואט עם קודי סימפסון בן ה-17, כוכב הנוער שנבנה בדמותו ובצלמו של ביבר. השניים מוציאים את "Home to Mama", בלדת פופ-פולק שקטה, עם גיטרות מלטפות ושירה רכה, שקהלים רחבים באמריקה יוכלו להתחבר אליה - צעירים, מבוגרים, חובבי ז'אנרים שונים. כי אמריקה אוהבת בחורים לבנים "רעים" שמחליטים יום אחד "לחזור בתשובה" ולרצות לשוב אחורה, "חזרה הביתה לאמא". זה אפילו יכול להיות שיר סיום נהדר לסרט הוליוודי על גיבור מלחמה ששב מעיראק או אפגניסטאן.
למעשה, מדובר בסינגל אשון מתוך אלבום דואטים (!) של ביבר וסימפסון, לא פחות, שצפוי לצאת כנראה ממש בקרוב, כדי לא להחמיץ את קדחת מכירות חג המולד הנוצרי. ותנו לנו להמר: יהיו באלבום לפחות שני שירים על שמחת ו/או תוגת הכריסטמס.
"זה אלבום דואטים שעומד להפציץ", סיפר קודי סימפסון ל"סידני דיילי טלגרף". "ג'סטין היה קרוב אלי לזמן מה, אנחנו חברים, אז כתבנו יחד שירים. הוא אמר לי שהוא הרגיש איך אני אעצב את עצמי ואצמח להיות מה שהוא חשב שאהיה. אז הוא היה אומר לי: 'אני רואה אותך כגיטריסט וכיוצר-מבצע שתמיד רצית להיות. והנה, אני מנגן את כל הגיטרות באלבום". האמת, לא רע עבור ילד בן 17.