כבר יותר משבוע שהגרסה הקצרה של ג'יזל ל-"Heart Of Glass" של בלונדי מתנגנת ברדיו בארץ, אבל ביו טיוב היא עומדת על 640 אלף צפיות בלבד, למרות שעלתה לשם לפני יותר מחודש. אולי זה בגלל שג'יזל היא לא באמת זמרת? לא יכול להיות. בדרך כלל אצל דוגמנית ברמה שלה, מספיקים כמה נענועים בביקיני כדי ליצור הייפ מאסיבי. אבל בשבוע שבו היא מצטלמת בעירום מלא על שער מגזין, ביקיני זה כסף קטן.
אגב, מדובר כמובן במעין שיר צדקה שנוצר במסגרת קמפיין של ג'יזל לרשת אופנה מפורסמת. בשנה שעברה היא עשתה את אותו התרגיל עם קלאסיקה לא פחות גדולה, "All Day and All of the Night" של הקינקס (שיר מלפני 50 שנה, אבל מי סופר).