הביצוע של דיירי בית האח הגדול הנבחרים לשיר הספרדי "בנדידו" היה ביצוע חינני, חמוד אפילו, אבל כזה שלא הצליח להתרומם מבחינה מוזיקלית מעבר לרמה הסבירה.
ליהיא, נופר, אלעד ולי עוז עשו עבודה יפה מבחינה פרפורמטיבית. הם היו לבושים כמו שצריך ועשו את התנועות הנכונות. היה מהנה ומשעשע מאוד לצפות בהם. הבנות, ליהיא ונופר, הפגינו השקעה בלבוש ובפאות (את ליהיא בקושי זיהיתי, למרות תכונותיה הבולטות), אבל הן היו מעט מגושמות בתנועות, בעיקר נופר. לי עוז נע בסדר גמור, הזיז יפה את הטוסיק והרגליים, ומעל כולם היה אלעד, שנתן את השואו הטוב ביותר עם הפה והקסטניטות.
שרו לא רע, יחסית לגודל המעמד
באשר לביצוע הקולי - "בנדידו" הוא שיר אירוויזיון קלאסי, עם מלודיה מעצבנת (כמו שצריך), עיבוד סינטיסייזרים נוראי (כפי שהיה מקובל בשנה בה יצא), טקסט סתמי שחוזר על עצמו (כצפוי), אבל עם קצב טוב.
ליהיא ונופר, שתיים שהן ממש לא זמרות, ביצעו אותו בצורה סבירה. השתיים השתדלו מאוד לא לזייף (הזיופים שלהן היו נסלחים), וניסו, איכשהו, לשמור על הקצב. בחלק הראשון של השיר זה הצליח להן קצת פחות, באמצע הן השתפרו, והיתה להן עוד נפילונת לקראת הסוף. יחסית לגודל המעמד, ההתרגשות ולזמן שהיה להן לחזרות - הן שרו לא רע, אבל גם לא ממש טוב.
אלא שבבית האח הגדול יש שלושה שהתאימו יותר - יואב מאור והתאומות שירן ורינת - ששרים גם בחיים האמיתיים - היו נותנים, אולי, ביצוע טוב יותר, לפחות מבחינה קולית. יואב, עם פאה, היה יכול להיות מאוד משעשע, והתאומות היו מענטזות לא פחות טוב מנופר וליהיא, ותורמות קולות רקע. הבחירה של הגברת נבארו - כבודה במקומה מונח. היה אפשר גם אחרת.